davidoff Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har lurt på å kjøpe dette miditoweret: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB Men jeg er ikke helt sikker på hvilken strømforsyning jeg i såfall skal bestille.. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) HER kan du regne ut hvor stor PSU du trenger... Endret 26. oktober 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) davidoff: Har selv det kabinettet der, og jeg anbefaler det ikke videre til andre. #1 Man blir usannsynlig fort lei av det #2 Dårlig finish (plastikk frontdeksel, og dører som såvidt kan åpnes) #3 Elendig materiale som lett bulkes. #4 Lakken er så svak, at jeg kan skrape den vekk med en negl #5 _ELENDIG_ plass #6 Dårlige kjøleløsninger (1 vifte med luft inn i kabinettet, og 2 ut ) #7 Plexiglass av dårlig kvalitet. Det sprekker og ripes opp fortere enn du får sagt Raidmax. Sier ikke du ikke skal kjøpe dette kabinettet, men jeg vil anbefale deg å se etter noe annet... Btw: Skal du ha en bra og stabil PSU, er denne absolutt noe å se på! Endret 27. oktober 2004 av Kristian-- Lenke til kommentar
davidoff Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Tusen takk for hjelpen noen bra tips til et bra kabinett også kanskje? Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tusen takk for hjelpen noen bra tips til et bra kabinett også kanskje? hvor mye penger vil du legge i et annet kabinett da?? Lian Li skal være veldig bra,, men det er prisen som er negativt med dem.. Microplex blant annet selger disse kabinettene... Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du har jo f.eks dette kabinettet fra LianLi som er på tilbud nå. Når du kjøper LianLi vet du i hvertfall at det er kvalitet og brukervennlig du får! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) hva med denne strømforsyninga og dette kabinettet Endret 29. oktober 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 davidoff: Har selv det kabinettet der, og jeg anbefaler det ikke videre til andre. #1 Man blir usannsynlig fort lei av det #2 Dårlig finish (plastikk frontdeksel, og dører som såvidt kan åpnes) #3 Elendig materiale som lett bulkes. #4 Lakken er så svak, at jeg kan skrape den vekk med en negl #5 _ELENDIG_ plass #6 Dårlige kjøleløsninger (1 vifte med luft inn i kabinettet, og 2 ut ) #7 Plexiglass av dårlig kvalitet. Det sprekker og ripes opp fortere enn du får sagt Raidmax. Sier ikke du ikke skal kjøpe dette kabinettet, men jeg vil anbefale deg å se etter noe annet... Btw: Skal du ha en bra og stabil PSU, er denne absolutt noe å se på! den er ikke såå dårlig som du skal ha det til. PSU ja. sjekk databutikken.com: aspire 500w eller 520w. koster under 600kr tror jeg. mye for pengene Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 davidoff: Har selv det kabinettet der, og jeg anbefaler det ikke videre til andre. #1 Man blir usannsynlig fort lei av det #2 Dårlig finish (plastikk frontdeksel, og dører som såvidt kan åpnes) #3 Elendig materiale som lett bulkes. #4 Lakken er så svak, at jeg kan skrape den vekk med en negl #5 _ELENDIG_ plass #6 Dårlige kjøleløsninger (1 vifte med luft inn i kabinettet, og 2 ut ) #7 Plexiglass av dårlig kvalitet. Det sprekker og ripes opp fortere enn du får sagt Raidmax. Sier ikke du ikke skal kjøpe dette kabinettet, men jeg vil anbefale deg å se etter noe annet... Btw: Skal du ha en bra og stabil PSU, er denne absolutt noe å se på! den er ikke såå dårlig som du skal ha det til. PSU ja. sjekk databutikken.com: aspire 500w eller 520w. koster under 600kr tror jeg. mye for pengene det er bare tull! det er faktisk et bra kabinett! (litt) og jeg har det selv så jeg vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 får man et bra kabinett for prisen av 995 spenn? snakker om Thermaltake Skull Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) davidoff: Har selv det kabinettet der, og jeg anbefaler det ikke videre til andre. #1 Man blir usannsynlig fort lei av det #2 Dårlig finish (plastikk frontdeksel, og dører som såvidt kan åpnes) #3 Elendig materiale som lett bulkes. #4 Lakken er så svak, at jeg kan skrape den vekk med en negl #5 _ELENDIG_ plass #6 Dårlige kjøleløsninger (1 vifte med luft inn i kabinettet, og 2 ut ) #7 Plexiglass av dårlig kvalitet. Det sprekker og ripes opp fortere enn du får sagt Raidmax. Sier ikke du ikke skal kjøpe dette kabinettet, men jeg vil anbefale deg å se etter noe annet... Btw: Skal du ha en bra og stabil PSU, er denne absolutt noe å se på! Er enig i punkt 7, men ingen av de andre, men det må litt modding til. Edit: PSU Endret 28. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 #6 Dårlige kjøleløsninger (1 vifte med luft inn i kabinettet, og 2 ut ) hmmm..... der er plass til 4 i front, 1 i sida og 2 bak... du skjønner vel det at det er lov å kjøpe fleire vifter en det som følger med kabinettet?? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er også god plass til en 120mm vifte i front. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er også god plass til en 120mm vifte i front. men då må han til me dremmelen rekner eg med..... Lenke til kommentar
davidoff Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Har tenkt å legge ut sånn ca 1000 kr +/- ett par hundre.. Alt ettersom Kan i verste fall strekke meg til opp mot 2000.. Men da skal toweret være MEGET bra Trenger 400 W strømforsyning har jeg funnet ut! Tusen takk for all hjelp!! har sett litt på thermaltake nå.. Dette kanskje? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=708 Noen for/ imot?? Endret 28. oktober 2004 av davidoff Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Da ville jeg heller ha kjøpt thermaltake tsunami + F/S 400W PSU. Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Da ville jeg heller ha kjøpt thermaltake tsunami + F/S 400W PSU. Enig i dette.. Men hvis du senere skal oppgradere til Vannkjøling, Evt HAR vannkjøling... så anbefaler jeg Lian-Li Waterchill ;D Men, det blir litt over det du vil legge i det da ;/ hvis du skal ha kvalitets PSU Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 #6 Dårlige kjøleløsninger (1 vifte med luft inn i kabinettet, og 2 ut ) hmmm..... der er plass til 4 i front, 1 i sida og 2 bak... du skjønner vel det at det er lov å kjøpe fleire vifter en det som følger med kabinettet?? Hvordan får du det til? jeg har bare plass til 2. Det er litt trangt i fronten. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 #6 Dårlige kjøleløsninger (1 vifte med luft inn i kabinettet, og 2 ut ) hmmm..... der er plass til 4 i front, 1 i sida og 2 bak... du skjønner vel det at det er lov å kjøpe fleire vifter en det som følger med kabinettet?? Hvordan får du det til? jeg har bare plass til 2. Det er litt trangt i fronten. hmm. du kan no bare sjå her .... der får du sjå et bilde når fronten er tatt av og då ser ud at der er plass til 4 vifter.... en kamerat av meg har d kabinettet og han har 4 vifter framme.... eg har Cobra kabinettet som er helt likt untatt dekselet framme og eg har 4 vifter framme... så viss ikkje du får plass til meir enn 2 vidter framme så må no du ha en gammal type eller noke sant.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå