Budull Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei, Jeg vurderer å kjøpe meg en E398, men når jeg leser i tester rundt omkring, så er det litt forvirrende informasjon jeg får. Noen sider skriver at den er kjapp på sms, andre skriver at den er som t610, eller verre Har noen her noen erfaringer med den? Vil noen anbefale meg den? Alternativene er SE K500i, og Philips 755, ville dere tatt dem istedenfor? Takker for svar Lenke til kommentar
flore Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei. Jeg har kjøpt meg en philips 755 og jeg er kjempefornøyd med den ,den kan anbefales Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Søk på forumet. Har denne selv og lagt ut erfaringer Lenke til kommentar
amorine Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Skal hente denne imorra! Kan komme med tilbakemelding etter det Gleder meg. Har også lest at den kan være litt treg på meldinger, men med alt det andre som skårer så sinnsykt bra, valgte jeg den allikevel. Har V600 fra før, så jeg vet litt hva jeg går til. Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hmmm.. Telefonen er helt super den, og txtmld går så det suser http://mobiltesten.no/default.asp?page=131&article=14123 <-- ser ut som den skal bli lettere å få tak i også Eneste jeg sliter med er det forbanna MMS oppsettet!! JEg sprekker snart hvis ingen kan hjelpe meg...jeg har telenor.. Ringte telenor og de sa det var motorola sitt ansvar, og motorola mente det var telenor sitt ansvar...så der står jeg da... Er vel telenor som bør komme med et slikt oppsett? Noen som vil hjelpe meg så hadde jeg blitt superglad! Jipppi!! Nå har det kommet 256 minnebrikke også !! Lenke til kommentar
Budull Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Hmm...så folk er fornøyde med telefonen altså...det lover bra. Da utelukker jeg K500i som et alternativ jeg, og fokuserer bare på 755 og E398. Er touchscreen verdt mer enn bluetooth?, for 755 har vel ikke BT? Jeg så etter erfaringene dine mobilguiden666, men det var vel bare replys til andre poster? For da har jeg lest dem allerede Så folkens...755 eller E398? Lenke til kommentar
joku Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hmm...så folk er fornøyde med telefonen altså...det lover bra. Da utelukker jeg K500i som et alternativ jeg, og fokuserer bare på 755 og E398. Er touchscreen verdt mer enn bluetooth?, for 755 har vel ikke BT? Jeg så etter erfaringene dine mobilguiden666, men det var vel bare replys til andre poster? For da har jeg lest dem allerede Så folkens...755 eller E398? viss du har penger nokk til E398 så kunne det vært bra. E398 er jo ca 1000kr dyrere en 755. men så har E398 mer funksjoner som mp3, blåtann og stereo høytalera. Men så har 755 touchscreen og hørte at den er støt avvisende? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 det høres bra ut... jeg går nok for E398, men er batteritiden god. Har hørt at den går greit 3dager med moderat bruk. Og det høres jo helt greit ut. Har en T230 nå... Vil den være vesentlig verre? Ang. støtavvisende 755...Jeg har lest det jeg også, men jeg tviler litt egentlig. Har sett på den og den virker LITE støtavvisende...noen som vet? Lenke til kommentar
joku Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 På papire står det at E398 skal ha 210 timer på standby og 9 timer på taletid. Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 det høres bra ut... jeg går nok for E398, men er batteritiden god. Har hørt at den går greit 3dager med moderat bruk. Og det høres jo helt greit ut. Har en T230 nå... Vil den være vesentlig verre? Ang. støtavvisende 755...Jeg har lest det jeg også, men jeg tviler litt egentlig. Har sett på den og den virker LITE støtavvisende...noen som vet? Men e398 var godt over 3 dager hvertfall! Meget bra batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå