wamjdi Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Hei. Er det på tide med et del-forum for voip? Edit: Guess not?! Endret 7. januar 2005 av wamjdi Lenke til kommentar
rscue Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Der er jeg enig, mange aktører og mange spm angående voip da de fleste aktørene ikke har kundeservice Trenger et forum hvor vi kan hjelpe hverandre RScue Lenke til kommentar
chma Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 "problemet" er vel og att nettverk er en altfor stor kategori alene. Hardware har mange under kat. selvfølgelig trenger ikke nettverk like mange, men kanskje det hadde vært en idee å skille ut nettverk som en egen forum kategori? Bare en noe jeg kom til å tenke på...er jo ikke sikkert det er noen god idee i det hele tatt for allt jeg vet..(småtrøtt..) Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 chma: Jepp du er inne paa noe der ja. Selv har jeg ikke sjekket om det er noen underkategorier paa Nettverk. Men jeg kan ihvertfall foreeslaa disse: Nettverk: VoIP Nettverk: Kabling (TP og Optisk) NEttverk: Gigabit (alt som har med Gigabit, NIC,Switch, Router m.m. Utenom kabling da) Nettverk: Sikkerhet NEttverk: Guides (Har du en kul guide eller no saa kan den vel legges inn her?) Frankie Singapore Lenke til kommentar
chma Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Guider Kabling Switcher(Eller generellt sett nettverks hw...switch, router, kort) Trådløst Sikkerhet(Firewall/Vpn) VoIP (mulig Switcher, wireless, sikkerhet og voip kanskje bare bør gå under Nettverks hardware?) ?Brukertester? ?Erfaringer med isp?(alt fra adsl til voip) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg