Polarbastard Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det bare meg, eller ser ikke Kerry ganske så feminin ut på dette bildet ? http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2004/10/26/kerry1a.jpg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 So fucking what... ...bedre med en bra femi president enn enn maskulin dårlig president Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 So fucking what......bedre med en bra femi president enn enn maskulin dårlig president Må si at Kerry tilhengere er ganske så hårsåre.... PS: Er ikke Bush tilhenger selv, er ganske så nøytral, dermed kan jeg kødde med begge Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nei det kan du. Du må vente til Kerry vinner valget med å disse ham. Det er sånn det funker Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Nei det kan du. Du må vente til Kerry vinner valget med å disse ham.Det er sånn det funker Greit nok! I beste Robin Hood ånd bør man jo heie på "the underdog". Skal ikke disse Kerry mer før han vinner valget Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) EDIT: Æsj. bildene virker ikke. Masse gøy på http://www.footballfansfortruth.us Endret 27. oktober 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 :!: kerry er pwned. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nei det kan du. Du må vente til Kerry vinner valget med å disse ham.Det er sånn det funker Greit nok! I beste Robin Hood ånd bør man jo heie på "the underdog". Skal ikke disse Kerry mer før han vinner valget Jeg er med å disse ham når han vinner valget (for det kommer han til å gjøre) Lenke til kommentar
L.. Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Aldri vært så morsomt i følge David Letterman. Nå har han to idioter som dummer seg ut. Men tror bush må byttes ut fort. Før han hiver seg inn i et til land. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 So fucking what......bedre med en bra femi president enn enn maskulin dårlig president syns nå de er ille hele gjengen men jeg heier på kerry framfor bush den forbanna korrupte gjøken bush bush hadde mindre stemmer enn al gore hørte jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) -død link- Endret 27. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg skal stemme på Kerry allikevel. edit: Shit, glemte at jeg bodde i Norge. Endret 27. oktober 2004 av olaleier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå