Boralis Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Vel for det første så spør trådstarter om de alternativene han linker til , dette er kabinett til rundt 500 kr og da er det vel der han har lagt listen , blir jo litt sykt og annbefale et Lian Li som koster 3-4 ganger så mye . Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Vel for det første så spør trådstarter om de alternativene han linker til , dette er kabinett til rundt 500 kr og da er det vel der han har lagt listen , blir jo litt sykt og annbefale et Lian Li som koster 3-4 ganger så mye . sant det, de er litt dyre. men jeg mente ikke å anbefale lian li konkret. jeg mente det som et eksempel. men i mine øyne er uansett chieftec dragon det beste valget. (litt kjedelig med så mange like kabinetter, men etter min mening er de geniale å modde) siden dette ikke handler om casemods, så skal jeg prøve å ikke snakke mer om det. men jeg råder deg da heller til å kjøpe ett kjedelig, pent og stilrent kabinett i stedet for plast kabinettene der Edit: Post 300 Endret 7. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kjøp nå bare det DU har lyst på og drit i "modd selv" holdninga. Jeg har et Raidmax med "ferdigvindu", når du får frosta det med ett fett bilde inni og litt bakgrunnslys så eier jo det Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 sull: Jeg har Raidmax og får å si det slik; DET SUGER!!! Det er så sykt dårlig kvalitet!!! Putt på 200 ekstra og kjøp det jeg har bestillt!!! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7105HBK Lenke til kommentar
sull Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 sull: Jeg har Raidmax og får å si det slik; DET SUGER!!!Det er så sykt dårlig kvalitet!!! Putt på 200 ekstra og kjøp det jeg har bestillt!!! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7105HBK bad link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå