sull Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) jeg har lett litt etter kabinetter rundt omkring på nettet, og har funnet kabissene til Raidmax til kr 495,- , men jeg får ikke bestemt meg, så jeg lurte på hvilken av disse dere ville valgt ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU268WB eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU822WB eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB takker for alle svar Endret 26. oktober 2004 av sull Lenke til kommentar
Laat Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 stygt, stygt, stygt.. modd kabinettet ditt selv! Det er juks å kjøpe ferdigmodda Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 I utgangspunktet ingen av dem, men i mine øyne er dette det fineste. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Enig med "jephque" visst du skal ha en av de... Men det er selvagt modde/bygge selv som er tingen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 I utgangspunktet ingen av dem, men i mine øyne er dette det fineste. ja, men kjøp en svart, kjdelig kabinett du.. kjøp et vindu du modder på, og et par katoder inni der så har du et mye mer spesielt kabinett. ikke sånn "wanna-be-g33k-kab" Lenke til kommentar
datax Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis du først skal bygge selv hadde jeg gått for dette! (hvis det ikke står på pengene)... Lian Li pc75busb Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hvis du absolutt skal ha noen av de der, ville jeg valgt det øverste.. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Lillebror valgte Raidmax Cobra til sitt nye oppsett, og i ettertid tror jeg nok han angrer litt. Ingenting å si på hverken pris eller utseende, men mitt inntrykk er at kabinettet ikke isolerer støy særlig bra, og at de medfølgende viftene støyer unødvendig mye. Har ingen erfaring med de to andre kabinettene, men innbiller meg at du vil oppleve samme tendenser med disse. Eneste andre som plaget meg var lengden på kablene for audio i front... disse rakk ikke til posisjonene på hovedkortet, men det kan jeg vel like gjerne takke MSI for. For ordens skyld, det er viften på grafikkortet samt kabinettviftene som skaper bry for bror. SilentQ PSU og boxed-viften til A64 3000 er ikke problematiske. Kommer til å sette på egen vifte på grafikkortet (Sapphire 9800 pro) og sikkert koble fra kabinettviften i døren. J. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 faen heller det går ikke å modde noen av de kabinettene kjøp heller et vanlig kjedelig kabinett som ser greit ut og modd det sjøl skal du ha vindu så MÅ det være modda og ikke fabrikkprodusert hvis ikke går over halve vitsen med vindu bort Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Men herregud da menesker. Kan dere ikke svare på spørsmålet i stede for å komme med de usakelige kommentarene om at han skal modde selv? Han spurte hvilken av de 3 øvesrte kabinetten! Vis han skulle ha moddet slev har han sikkert skrevet det ! Til Trådstarter gå for det første kabinettet edit : skriveleif Endret 27. oktober 2004 av xanth0s Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 faen heller det går ikke å modde noen av de kabinettene kjøp heller et vanlig kjedelig kabinett som ser greit ut og modd det sjøl skal du ha vindu så MÅ det være modda og ikke fabrikkprodusert hvis ikke går over halve vitsen med vindu bort Dette er en tråd for kabinetter, IKKE casemods! Casemods er egen kategori, så kan du ikke heller gå ditt med de sure oppstøtene dine! Til trådstarter:Hvilket du skal velge er en smaksak, og personlig syns jeg det første var finest... Lenke til kommentar
sull Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) hehe, takker for svar dere som hold dere innenfor topicen.... til de som va offtopic: jeg bryr meg ikke i d minste om modding. det eneste var at jeg ville ha et kabinett til lavest mulig pris og som så ok ut. disse tre kabissene er i mine øyne de fineste til denne latterlig lave prisen Hva syns dere om dette i forhold til de tre jeg nevnte?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU847WT Endret 27. oktober 2004 av sull Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har lett litt etter kabinetter rundt omkring på nettet, og har funnet kabissene til Raidmax til kr 495,- , men jeg får ikke bestemt meg, så jeg lurte på hvilken av disse dere ville valgt ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU268WB eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU822WB eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB takker for alle svar Syns det siste er finest(868), siden jeg har det selv. Men ikke la deg lure av bildet, det er pianolakk på det. Det røde greiene i fronten MÅ du lakkere, det er stykt. Mitt Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Eller lag et selv, det er det beste, da er det ingen i verden som har likt som deg, hvis du ikke lager det etter noen av de andre i worklog forumet eller lager i ikea skuff. Endret 28. oktober 2004 av hba Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 faen heller det går ikke å modde noen av de kabinettene kjøp heller et vanlig kjedelig kabinett som ser greit ut og modd det sjøl skal du ha vindu så MÅ det være modda og ikke fabrikkprodusert hvis ikke går over halve vitsen med vindu bort Dette er en tråd for kabinetter, IKKE casemods! Casemods er egen kategori, så kan du ikke heller gå ditt med de sure oppstøtene dine! Til trådstarter:Hvilket du skal velge er en smaksak, og personlig syns jeg det første var finest... poenget mitt er: kjøp et vanlig kabinett UTEN VINDU det er mye finere enn et som kommer med et stygt et (trådstarter trenger råd og jeg gir råd) og til fiesta IKKE DEN TONEN!!! Lenke til kommentar
sull Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 ja men som sagt, hva syns dere om det fjerde jeg postet ut i forhold til de tre andre i begynnelsen av tråden? altså dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU847WT Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 og til fiesta IKKE DEN TONEN!!! Men denne tonen er helt grei...? faen heller det går ikke å modde noen av de kabinettene Det kan da ikke være nødvendig med slike komentarer i en tråd som IKKE handler om casemods i det hele tatt! Til trådstarter:Smak og behag er individuelt, så velg det du selv syns er best, og ikke bry deg om at noen sier"Æsj, så stygt, det er jo ferdigmodda", o.s.v. Det er ikke alle som er like fingernemme, eller har samme trangen til å skjære, borre, sage og lakke på dyrt innkjøpte kabinetter, og det skal respekteres! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvorfor skulle det ikke gå an å modde såkalte "ferdigmoddede" kabinetter? Fordet om vinduet er satt inn på forhånd, så betyr ikke det at det ikke er mulig å modde videre. Ferdig moddede kabinetter er somregel mye finere enn mange selvmoddede kabinetter. Velg det du syns er fint du. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Alle er stygge, men det fjerde har 5 vifter og topvindu, ville brukt 300 mer og kjøpt dette du får det ikke bedre nen lian li sies det, god aliminium mange vifter og så er det flott og så er det lian li ofc. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 og til fiesta IKKE DEN TONEN!!! Men denne tonen er helt grei...? faen heller det går ikke å modde noen av de kabinettene Det kan da ikke være nødvendig med slike komentarer i en tråd som IKKE handler om casemods i det hele tatt! Til trådstarter:Smak og behag er individuelt, så velg det du selv syns er best, og ikke bry deg om at noen sier"Æsj, så stygt, det er jo ferdigmodda", o.s.v. Det er ikke alle som er like fingernemme, eller har samme trangen til å skjære, borre, sage og lakke på dyrt innkjøpte kabinetter, og det skal respekteres! så klart skal det respekteres. men jeg er litt ergelig over at ingen skjønner hva jeg prøver å si. Kjøp et vanlig stilrent kabinett (f.eks. Lian Li) og modd det, eller la være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå