Casperrob Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tenkte jeg skulle starte en tråd på nettopp dette temaet. Hvilket spill tror dere blir best, Championship Manager 5 eller Footbal Manager 2005? Skal innrømme at mye kommer til å være avhengig av anmelderens meninger når jeg bestemmer meg for hvilket jeg skal kjøpe. + at FM kommer ut nesten en måned før CM5.... Har litt å si hvor lenge jeg venter. Blir veldig vanskelig å si hviklet som blir best, men har prøvd demoen av FM05 nå og det var jo bra selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg likte meny inndelingen.. At det var øverst i stedet for på siden, men det er kanskje bare en tilvenningssak. Hva synes dere om demoen? Nå som det er sagt så er det bare å komme med meninger, kanskje dere kan overtale meg til et av spilla. Vet dere forresten om noen sider hvor man kan se bilder fra spillene? Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg tror FM2005 kommer til å være steget foran. Jeg har spilt demoen så langt jeg får lov et par ganger nå, og det er rett og slett et herlig spill! Jeg var litt skeptisk i starten, når jeg knota litt med menyer og div plasseringer av valgmuligheter, men jeg ble fort vant til ting, og følte at dette var en flott måte å gjøre ting på. CM5 har jeg ingen formening om ennå, siden de ikke engang har lagt ut demo (ikke som jeg vet om hvertfall), men allikevel føler jeg meg sikker på hvilket spill jeg kommer til å like best. Dessuten har jeg mer trua på Sigames, enn jeg har på Eidos. Facts er at FM har beholdt database og kildekode fra tidligere spill, mens CM beholder navn og utseende. Jeg tror jeg forhåndsbestiller FM fra Play.com snart, så fort jeg får litt oversikt over det økonomiske. Jeg ble nemlig tatt av lisensmannen for et par dager sida, og det var ikke spesielt moro i tillegg til andre utgifter på de lusne 6000 man får av Lånekassa i måneden :\ *sutretilalle* Endret 27. oktober 2004 av mabbutt Lenke til kommentar
Casperrob Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Er nok ganske enig deg med det ja. Er jo også en ganske taktisk blunder å vente så lenge med å gi ut CM5. Hadde det gitt ut begge spille samtidig hadde det blitt større konkurranse tror nok jeg. Jeg tror nok det bli FM på meg, men hvis det er noen andre som mener noen annet så er det bare å skrive inn, Lenke til kommentar
K.Vik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg tror CM5 kommer til å bli dårlig (Sammenlignet med cm3-4 og det nye FM). Det er jo noen andre som lager CM5, så jeg går for FM. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 først skaffer eg meg fm, så når/om/viss cm skulle dukke opp så vil eg vurdere det, vist det ikkje blir slakta av anmeldarane. er spent på å sjå korleis cm blir. fm er på ein måte bare det same gamle, medan cm kan bli noko heilt nytt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 FM blir nok best, ettersom SI har aldri så litt mer erfaring enn Sega. Om jeg kjøper noen av dem gjenstår å se, ingen av dem kan skryte av å tilby noe særlig nytt... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg tror jeg forhåndsbestiller FM fra Play.com snart, så fort jeg får litt oversikt over det økonomiske. Jeg ble nemlig tatt av lisensmannen for et par dager sida, og det var ikke spesielt moro i tillegg til andre utgifter på de lusne 6000 man får av Lånekassa i måneden :\ *sutretilalle* OFF TOPIC: Ble du å tatt av lisensmannen fra NRK?? en kompis av meg ble også tatt her om dagen.......den stygge NRK fyren var hos meg for to uker siden, men heldigvis så ble jeg ikke busta for å ha TV uten lisens, domme NRK fyr :!: Men til saken så tror (håper) jeg at CM05 blir det beste manager spillet.... Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ja, hva skal en si? FM = Gode, gamle CM CM = Managerspill laget i Paint?? Jeg er IKKE fan, hvertfall. Urealistisk er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå