el_scorcho Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg lurer på en plugin for å kunne eksportere film til web-format i premiere 6.5 Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i dette? (plugin for å komprimere film til f.eks isdn, adsl, 56k osv.) På forhånd takk /LA Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Isdn , adsl og 56 k er vel ingen web format men ok:D enkleste er vel å laste ned xvid,divx eller noen for realmedia/quicktime plugin Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 [File]->[Export]->[Adobe Media Encoder...] Var du noe slikt du tenkte på? Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Isdn , adsl og 56 k er vel ingen web format men ok:D enkleste er vel å laste ned xvid,divx eller noen for realmedia/quicktime plugin ok.. for å spesifisere.. .mpg eller annet filformat, med komprimering som passer til isdn, 56k osv.. Har hatt det før, men husker ikke hvor jeg fikk tak i det. [File]->[Export]->[Adobe Media Encoder...] Var du noe slikt du tenkte på? Kanskje, må sjekke når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå