daniel_RR Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 har nå fomlet med tv-ut greierne på skjermkortet mitt ganske lenge nå, uten å få til noenting som helst.. begynner å bli litt irritert nå! saken er den at inne på instillingene til skjermkortet så finner jeg ikke tv'en, får liksom ikke til å "switche" over slik at bildet kommer på tven. har prøvt å laste ned nye drivere fra nvidia, men uten hell. Bruker en svhs-kabel som går til svhs-inngangen på en slik skart kontakt i tv'en. noen som har noen tips eller kanskje driveranbefalinger til dette problemet? skjermkortet er et GF3ti200. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan ikke hjelpe deg her, men om du søker litt på forumet så er det en 'haug' med poster som beskriver problem du har her.. Lykke til! Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 har leita en masse.. mange som har lignende problem, men de får forklart hvordan de skal switche mellom tv og pc-skjerm.. dette funker ikke hos meg engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå