christt Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 På veien mot å bli Norges om ikke Verdens mest fryktede hacker snublet jeg over denne: http://www.tuxedo.org/~esr/faqs/hacker-howto.html Som gjorde meg trist: Q: How can I get the password for someone else's account? A: This is cracking. Go away, idiot. Jeg må jo si at jeg ikke liker å bli kalt idiot... Noen som har noen andre liker/tips? For ordens skyld vil jeg bare henvise til denne tråden: Hacke seg inn på Pentagon? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Kanskje du kan laere deg aa programmere foerst? Det vil i det minste ta deg et par aar, og naar du da begynner aa vite hva det er du spoer om, vil du forhaapentligvis ha blitt saapass gammel at du har mistet interessen for cracking. Rock on, 1EET D00D! Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Start med å lære deg win95 norsk... virker som du kan trenge det hvis du er seriøs på de trådene du har posta. Jeg bare EEELSKER wannabe hackere, sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå