Artistic.Hipster Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Da jeg fikk min nye PC så ble resten av familien mesunnelig og ville ha ny PC de også Den skal stå i stuen og bråke lite, men må takle en del spill(ikke doom på fullt, men BF:V og lignende på fullt) Helst prøv å hold det rundt 10.000(helst under) Ang. skjerm så trenger jeg ikke skjerm som er dyrere enn 3000 og det skal ikke være CRT Skal kjøpe fra nethsop(likte servicen svært godt der) Er det noen som har noen bra forslag? Tenkte på shuttle, så hvis noen finner et rimelig alternativ til det så hadde det vært perfekt Trenger foressten også DVD brenner Og det skal være denne Endret 26. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Da er det snakk om 10k inkl. skjerm? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Da er det snakk om 10k inkl. skjerm? Var planen det ja, men om det blir 10,5k så gjør ikke det allverdens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå