Eplenektar1 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Topic snakker egentlig for seg selv. Sitter her på et logitech Z-680 anlegg, og spørsmålet er som følger: Jeg vil gjerne ha sorround på TV-en, slik at jeg kan se på simpsons i sorround. Må jeg da skaffe meg en forsterker, eller finnes det en type kabel jeg kan bruke? Lenke til kommentar
glufsa1 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 du må ha en forsterker... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ...eller en receiver som det heter med 6 innganger. Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Feil og Feil. Du får ikke surround fra tv'n med mindre du har en fancy digital tv-dekoder. Vanlige TV-signaler er bare i stereo. Får å få lyd fra tv'n til 680, (som har innebygget forsterker...) bruker du en minjack ledning fra hodetelefonutgangen på tv'n (evt annen lydutgang/ledning om du skulle ha det på tv'n) til kontrollpodden til anlegget. Bruk f eks dolby prologic 2 (innstilling) og du får et ganske greit resultat (men full surround er det ikke) Endret 26. oktober 2004 av darkfish Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Tror vi skal teste det med minijack. Har et ukjent antall kabler i boden, så skal nok kunne finne noe passende, takk for hjelpen =D Lenke til kommentar
striky Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Med kompatibelt utstyr vil du få surround fra Dolby Surround Pro Logic-kodede stereosendinger på TV. Dette er en enkel form for surround der informasjon for bakkanalen er innkodet i stereosignalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå