viranth Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Noen andre som har Bluecom og er fra Trondheim? Har dere også problemer med at nettet faller bort? I såfall, er det noen som vet hvorfor? =) Har ikke funnet noe informasjon på driftstatus, ganske dårlig oppdatert. Har heller ikke fått svar på emailen jeg sendte for en stund siden, og siden det kom tilbake så glemte jeg det hele. Kan ikke ringe nå, fordi nå er bluecom kundesenteret stengt.. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hadde nettopp samme problemet her i Lofoten, var borte i 1-2 timer uten at jeg vet hvorfor.. Lenke til kommentar
k-man Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ser ut til at de har litt problemer her i Trondheim ja.. mista kontkten helt for en stund siden, men ble bra da jeg startet modemet på nytt for litt siden(ca en time uten nett, som jeg merket).. Den 2. november har vi fått beskjed om at vi blir flyttet over på nytt utstyr i sentralen.. jeg vil tro det er noe de jobber med i den forbindelse. Eller så kan det hende at det er forarbeidet på det som skal hende i natt som har gått litt galt: --sistat fra driftsmeldinger-- 25.10.2004: Arbeid i nettet natt til onsdag 27. oktober Det vil foregå arbeid i nettet til BlueCom natt til onsdag 27.10. Det vil bli noen brudd i trafikken mellom klokken 02:00 og 05:00 denne natten. ---------------------------------------- Lenke til kommentar
consilium Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Bor i Oslo, og hadde samme problem. Står ingenting om dette på Bluecoms hjemmesider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå