Shhhh Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg så at Mix selger C65 for 699 kr m/100 kr kontantkort, og vurderer å kjøpe den. Men det er noen få ting jeg må vite først: Jeg har en S55 fra før og den liker jeg veldig godt, men etter FW12 ble den veldig treg i bl.a meldinger. Er C65 også treg? Batteritiden på min N6230 er veldig dårlig (25-30 timer). Hvor lenge varer batteriet på C65? Noen andre negative ting om telefonen? Forslag til andre billige kontanttelefoner som ikke er låst? (helst siemens) Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 C65 er en meget bra mobil det Det du går glipp av i forhold til S55 er Bluetooth. Trenger du ikke det, er C65 et greit valg. Den er kjapp på alt, både menyer, SMS og java. Batteriet er bra, sålenge du husker å skru av animert skjermsparer. Endel som klager på dårlig batteri, men er ikke klar over at denne animasjonen kan halvere standby. Ingen andre Siemens kontant-mobiler du bør vurdere tror jeg. C60 og MC60 er kanskje enda billigere, men er bare drit. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 betteri tiden er meget god, men det tar omlag en uke før den funker bra, i den første uka kan batteriet gå ut etter 1-2 dager, men etter det så funker den i 5-7 dager med vanlig bruk! Lenke til kommentar
daskam Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har C65, og er fornøyd. Bra kamera til å være CIF, den er kjapp til å skrive meldinger med, men funksjonstasten og 2-er tasten sitter kanskje litt for tett. Det er lett å trykke på funksjonstasten istedenfor 2-er tasten (2-er tasten er litt for liten). Litt venting i menyene også. En stor fordel er den store minnekapasiteten. Joysticken kunne vært bedre designet, men den fungerer greit. Skjermen kunne også vært større og bedre (bare STN), men den er jo tross alt en billigtelefon. Forholdsvis bra batterilevetid, min telefon holder i ca. 5-7 dager som "Rexton" sin ved normalt bruk. Har jo også IR, som er det er veldig greit å ha. Generelt er den en bra billigtelefon. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Syntes det er en helt grei mobil jeg! Likte 65000 farger når jeg har hatt en med bare 3000 farger eller noe ganske lenge nå. OFFTOPIC: Noen som veit hvor jeg kan finne logor og sånt til C65? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Syntes det er en helt grei mobil jeg! Likte 65000 farger når jeg har hatt en med bare 3000 farger eller noe ganske lenge nå. du vil ikke merke fargeforskjel så mye, det er pixelene som teller. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jepp! riktig mini-map! vil si at C65 er en meget godt gjenomført telefon! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 C65 gjør det bra i tester. Dersom man ikke trenger VGA-kamera, er C65 en telefon som klarer av ganske mye. Den har visstnok en meget bra kalender, i tillegg til det andre har nevnt ovenfor. Et meget godt kjøp i sin klasse! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvah?!? Er C65 kjapp? Da har dere søren ikke vært borti noen kjappe telefoner. Har den selv, dvs mamma har den, den er jo UR-treig! Tilogmed gamla på 55 syns den er treig! Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Når jeg tenker på hva jeg betalte for telefonen er jeg ganske fornøyd. Jeg var en av de som fikk "feilvaren" som ble lagt ut på RIMI. Men som tidligere nevnt så er batterikapasiteten vedlig dårlig. Min holder bare 2-3 dager standby. (Har ingen skjermsparer på) P.S Kjøp kabelen USB DCA-510 hvis du vil oppdatere FW. USB DCA-540 kabelen fungerer ikke til FW. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvor er så den mix butikken ??? kunne trengt meg en nye mobil jeg å til en sånn pris.... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvor er så den mix butikken ??? kunne trengt meg en nye mobil jeg å til en sånn pris.... www.mix.no Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvor er så den mix butikken ??? kunne trengt meg en nye mobil jeg å til en sånn pris.... www.mix.no Jeg mente HVOR , ikke no internett sie, sikkert muli å finne nå der å, men dt gidder jeg ikke... Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvor er så den mix butikken ??? kunne trengt meg en nye mobil jeg å til en sånn pris.... www.mix.no Jeg mente HVOR , ikke no internett sie, sikkert muli å finne nå der å, men dt gidder jeg ikke... forventer du virkelig at folk skal gidde å hjelpe deg når du ikke gidder å se på hjemmesiden deres? Vi har jo ikke engang peil på hvor du bor! sjekk ut siden. du finner en kiosk i nærheten av deg i løpet av sekunder.. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvor er så den mix butikken ??? kunne trengt meg en nye mobil jeg å til en sånn pris.... www.mix.no Jeg mente HVOR , ikke no internett sie, sikkert muli å finne nå der å, men dt gidder jeg ikke... forventer du virkelig at folk skal gidde å hjelpe deg når du ikke gidder å se på hjemmesiden deres? Vi har jo ikke engang peil på hvor du bor! sjekk ut siden. du finner en kiosk i nærheten av deg i løpet av sekunder.. HVis dn er så billig, er det kanskje ikke så veldi sannsynlig at den er hvorsomhelst, dessuten må ja ta buss å sånnn...kjedeli greier Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Den er kjapp på alt, både menyer, SMS og java. Hvah?!?Er C65 kjapp? Da har dere søren ikke vært borti noen kjappe telefoner. Har den selv, dvs mamma har den, den er jo UR-treig! Tilogmed gamla på 55 syns den er treig! Tror jeg stoler mest på Molna her Hmmm...Jeg ser store forskjeller i hastigheten på 6230 og S55, men hva kan man forvente av en telfon til 700 kr? Jeg vil bare ha en enkel og grei telefon som jeg ikke trenger å være så redd for. Jeg bruker sjelden BT, Mp3 eller radio. 6230 er av de beste telefonene jeg har hatt, men jeg vil tilbake til siemensmenyene med adressbok osv. Desverre er det snart slutt for min gamle S55, og da tenkte jeg at C65 kunne være et bra alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå