Heatsink Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hadde egentlig tenkt og kjøpe et cheiftech DX-01bdu men det ser det ut til at ingen har lenger. men da kom jeg over et svært pent kabinett fra antec, eller egentlig: to, men de ser jo helt like ut My Antec Performance II Soho file server og My Antec SX1040BII. jeg finner ingen forskjeller på disse to, men hvorfor komme med to nye kabinetter som er helt like. -lurer også på hva "utvidet ATX" er? kan jeg bruke vanlige hovedkort? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 My Antec Performance II Soho file server Spesifikasjoner Størrelse: Midi Formfaktor: ATX Konstruksjonsmatriale: Stål Lyd I/O i front: Nei USB-porter i front: Ja Firewire-porter i front: Ja Strømforsyning: 400 Watt 5.25 brønner: 4 3.5 brønner, eksterne: 2 3.5 brønner, interne: 4 Vifteplasser: 4 My Antec SX1040BII Spesifikasjoner Størrelse: Midi Formfaktor: E-ATX Strømforsyning: 400 Watt 5.25 brønner: 4 3.5 brønner, eksterne: 2 3.5 brønner, interne: 4 Vifteplasser: 5 Lyd I/O i front: Nei USB-porter i front: Ja Firewire-porter i front: Ja Sikkert det som er forskjellene. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) jeg klarte og lese det dere selv da fant i hverfall ut på antec sine sider at SX1040BII hadde denne døra . begge har tydligvis også "E-atx" som jeg ikke aner hva er for noe men jeg satser på at vanlige hovedkort ikke er noe problem. Endret 27. oktober 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 E-ATX. Extended-ATX : ATX bare at den er litt "utvidet" dvs. plass til større hovedkortet. Rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå