t-paul Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 http://www.apple.com/powerbook/ Noen som har erfaringer med denna? :smile: Har så j***vli lyst på den. Kansje barbara.no har testa den? Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Nei, men jeg har erfaring med 667'n... Går som en drøm! Konge til videoredigering og DVD... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Bruker jo TiBook 550 til daglig. Er meeeeeget fornøyd til nå.. Men den nye modellen er jo enda kraftigere da. Får vann i munnen av den... Lenke til kommentar
zand Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg har 667 modellen. Jeg er utrolig fornøyd med den. Men i og med at jeg surfer mye synes jeg IE ikke er for bra. Ting ser alltid litt annerledes ut. Forstår egentlig ikke dette siden det er MS som har IE til PC og Mac. I tillegg er det litt mangel på fildelingsprogrammer synes jeg... Ellers er den en utrolig fin maskin som både kombinerer kraft og design. Ingen PC'er kan konkurrere med de faktorene sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå