robgar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Hei, vi har i dag i huset Online ADSL (1024/256) og ruteren D-Link DI-713p På den ene maskinen, har jeg fått satt opp en webserver med Apache. Den virker glimrende lokalt på addressen 192.168.0.112, men nå tenkte jeg skulle prøve å få den til "eksternt" også. Da gikk jeg inn på no-ip.com, registrerte meg og lastet ned programmet deres. I FAQ'en deres, stod det som følgende: Server Address: enter dynupdate.no-ip.com Host name: enter the host.domain you want updated. Username: enter your email address that you use on the No-IP.com website Password: enter your password for No-IP.com FAQ'en her Dette gjorde jeg til den grad at Server Address ikke kunne oppgis. (se vedlagt bilde) Jeg kan kun velge mellom DynDNS.org og dhs.org. Hva skal jeg gjøre for å få til no-ip og i det hele tatt få serveren min ut på web. På Forhånd Takk - Robgar. P.S Jeg har åpnet port 80 i ruteren (i Virtual Server til ipen 192.168.0.112 (kan ikke velge annnen ip). Endret 26. oktober 2004 av robgar Lenke til kommentar
robgar Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Er jeg nødt for å oppgradere Firmware'en til ruteren ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå