Akira Kurosawa Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) hvis det ikke dukker opp så veit jeg nullnix vil gjerne ha seriøs kritikk edit Endret 27. oktober 2004 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
znapper Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Trykk her hvis det ikke dukker opp så veit jeg nullnix vil gjerne ha seriøs kritikk du legger rett og slett inn linken slik [IMG=http://galleriet.akam.no/albums/album404/aaa.sized.jpg] Forøvrig et tøft bilde, litt harde kontraster kanskje, metallrammen til høyre forstyrrer dog en del. Personlig tror jeg bildet hadde blitt enda bedre om det hadde vært et tettere utsnitt (dvs nærmere), slik at det hadde blitt større vekt på selve ansiktet og at beskjæringen hadde vært slik at det hadde vært mest luft til høyre og nedenfor ansiktet (dvs plassert ansiktet mot venstre kant av bildet). Kommer helt ann på hva du ønsker å formidle med bildet egentlit, stå på! Endret 27. oktober 2004 av znapper Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 omtrent det jeg ville høre Lenke til kommentar
Fiol Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Syns det var et veldig spennende bilde jeg.. Eneste jeg har å "utsette" på det, er at metallrammen kanskje skulle vært tona ned litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå