kristoffer1989 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 jeg har nå gjort et opptak av en sak jeg lagde på gitaren mnin... problemet er bare det at det ble altfor lavt... jeg må ha på fult for å høre noe... jeg har boostet volumet med 100% i itunes men er det noen mulighet for å booste det enda mer med et program til eller no sånt? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 liker ikke å bumpe men jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 liker ikke å bumpe men jeg trenger hjelp! Finner kanskje det du trenger i denne tråden Er ingen dum ide å lese andre tråder før du spør, du kan også bruke søkefunksjonen Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 liker ikke å bumpe men jeg trenger hjelp! Finner kanskje det du trenger i denne tråden Er ingen dum ide å lese andre tråder før du spør, du kan også bruke søkefunksjonen fant ingen ting der jeg.... Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Til mp3 kan du bruke MP3Gain : http://mp3gain.sourceforge.net/index.php Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Eller bare kjøpe nye høytalere? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Eller bare kjøpe nye høytalere? moro... det er for lavt i forhold til de andre aac og mp3 filene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå