mini1 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg lånte en pc av en venn men når jeg skulle lese E-posten min trykket jeg på husk passord så nå er jeg ikke sikker på om han leser E-mailen min hvordan sletter jeg det? Mini Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvis han er en venn, som du skriver, skal det ikke være noe problem... Du bør fortelle oss hvilken epost-leser dette var før vi kan hjelpe deg noe mer med problemet... Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Om det er hotmail eller gmail eller noe slikt, pleier det være mulig å skifte passord Lenke til kommentar
knert Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 i alle nettlesere går det fint an og slette passord som maskinen "husker". så hvis du sørger for at det blir gjort, så er dine problemer løst! slett midlertidige internett filer..eller noe slikt.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Feilpost og dårlig bruk av emnefelt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg