RS2000 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Bare lurer på hvorfor folk alltid skriver "EDIT" når de har endred innlegget sitt. Man kan jo se at det er endret, så hvorfor si det? Men som sagt, bare lurer. Endret 26. oktober 2004 av Diverse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Gammel vane, vond å vende. Det stod ikke "denne meldingen er endret...." her før, så for min del er det noe som henger igjen fra den tiden. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er greit å vite hva som har blitt endret. Ellers kan man jo ha byttet ut hele posten sin og det kan bli mye usammenhengende i tråden. Og det er greit å ha markert hva som er blitt tilføyd hvis man legger inn tilleggsinformasjon. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jeg bruker det for å fortelle hva jeg har redigert ja, og ikke for å opplyse om det faktum at jeg har gjort det. Edit: Skrivefeil Endret 26. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det står faktisk i forumets Nettiketter at en burde skrive edit og si hva man har endret. QUOTE (Nettiketter)Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg