halvardm Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har kun funnet tråder som "Hva er feil med denne gjesteboken?" Nå driver jeg kun med html og går det da ann att jeg f eks har: <html> <body> <p> dsfjsdfn</p> <php gjestobok ting ?> <p> Hiesann </p> </body> </html> Må jeg da lagre alle *.html til *.php ? Åsså trenger jeg et gjestebok script som er enkelt. Som jeg kan putte inn på siden min. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja, du må lagre alle .html-filer som .php-filer (i hvertfall så lenge de har PHP-kode i seg). Du kan få serveren til å parse html-filer også, men det har kan noen andre få fortelle om. Ang. scriptet kan jeg anbefale www.hotscripts.com eller <snikreklame> en gjestebok jeg selv har laget </snikreklame> Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ok, hvor skal jeg redigere et nytt passord? Finner ikke noe om det på din Loomy Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ok, hvor skal jeg redigere et nytt passord?Finner ikke noe om det på din Loomy Hmm.. mulig jeg har glemt å nevne det.. Du kan generere passord her Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ok, men når jeg gikk inn på index.php filen på nettet kom dette opp: Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /usr/home/web/wno29330/php/config.php on line 25Could not connect to database: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) Da gikk jeg inn på kontrollpanelet mitt og logget inn på den MySQL tingen, men det kommer fortsatt ingenting. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hmmm, funker bra her.. sikker på at du har fylt inn alt riktig i config-filen? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Skulle jeg fylle inn noe der ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skulle jeg fylle inn noe der ? Installasjons-instruksjonene er en fin bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå