thomanil Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Heisann, sitter og vurderer innkjøp av en håndholdt her, og det er ikke helt lett.. Den store "killer-app" 'en vil for meg være å lese elektroniske tekster, derfor vil jeg helst finne en håndholdt som er best mulig egnet til det. Prisklassen er opp til 4000,- men jeg kan strekke meg lenger hvis det gir ekstra god payoff i ytelse\specs. Jeg leser litt omtaler av ulike HP\Dell\Palm-modeller etc, men savner omtaler\sammenligninger spesielt myntet på lesing av eBøker. Noen forutsetninger dere kan tygge på: 1. Bør ha god skjerm (naturligvis!) 2. Bør ha ok batteri-ytelse (denne kræsjer vel med punktet over, ønsker derfor en sweetspot: skjermen bør være bra, men ikke suge strøm som Frankensteins monster.) 3. Bør greit kunne takle txt-filer, html, pdf, eventuelt også .doc og .chm (help-fil formatet til Microsoft, tror jeg?) 4. Bør ha blåtann og\eller WLAN 5. Enten stort internminne eller gode muligheter for å ekspandere med minnekort av ymse slag. Endret 26. oktober 2004 av thomanil Lenke til kommentar
andralerv Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 litt off topic men.. Har en dell x3i pda med bt OG wlan innebygd til salgs hvis du er interessert. 2500,- med extrautstyr kjøpt i juni i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå