kimbernt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei Er det noen andre som har Asus M5200/M5622N som har en høyfrekvent lyd når en bruker batteri? Det er som regel helst når jeg kjører internet explorer dette oppstår. Det varierer litt alt etter på hvilke web sider jeg er på. Viss det er noen andre som har dette problemet og kanskje funnet en løsning hadde det vært greit og høre fra deg. En annen ting, er det noen som vet om det er mulig og stille vifte inn slik at den ikke starter før en viss cpu temp? Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) min hadde konstant høyfrekvent lyd, kjøp hevet. edit:det var ikke den eneste grunnen til at jeg kansellerte kjøpet. Endret 26. oktober 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
hox Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Gå på enhetsbehandling, så egenskaper på usb-enehetene. Så deaktiverer du strømsparing for usb. Da forsvinner lyden Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 det med å stille inne vifte etter temperatur søkte jeg meg grønn etter. tror det gikki linux, hvis du bruker det kan du sende meg pm så skal jeg finne fram informasjonen om det. Lenke til kommentar
kimbernt Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Hallo Takk for svar Jeg prøvde maskinen på nett uten wlan, men med modem, da forsvant lyden. (Kunne høre noe svak lyd av og til) Har også nå deaktivert strømsparing på usb portene. Så nå får jeg prøve. Har ikke tilgang til wlan hvor jeg er nå, så jeg får sjekket det ut mer senere. Er det noe galt med maskinen, eller er det bare sånn?? Jeg kjører ikke linux så da er det kanskje ikke mulig og justere vifte hastigheten? Endret 27. oktober 2004 av kimbernt Lenke til kommentar
kimbernt Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja det gjorde susen. Det holdt og ta vekk haken for strømsparing på den ene usb rot huben. Regner med at det er den for det trådløse nettverks kortet. Dette kortet er tydeligvis koblet til en USB port. Da lærte jeg noe nytt Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
hox Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Wlan kortet er med stor sannynlighet et minipci kort. Og er dermed ikke koblet opp mot usb. Aner ikke hvorfor denne høyfrekvente lyden kom. Har hatt det på flere av mine centrino-baserte pcer. Når jeg konfronterer f.eks teknisk på hp, så påstår de at problemet ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå