Zattaxu Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Indøk er jo konsulentlinja fremfor noen, men det er nok vel så mye fordi den tiltrekker seg de beste studentene som for det faglige innholdet. Jeg har forholdsvis gode karakterer, og da kan det vel tenkes at man blir vel så attraktiv som god siviløkonom enn enn middels ind-øker (siden snittet der er høyere)? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er nok mer glad i økonomi enn tall, Jeg mener ikke å komme med tull i tråden din, men lurte på hva du mente med dette. Har ikke økonomi alt med tall å gjøre? Uansett, jeg er bare 15 år(dette er kanskje ingen god unnskyldning til å ikke vite det). Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Er nok mer glad i økonomi enn tall, Jeg mener ikke å komme med tull i tråden din, men lurte på hva du mente med dette. Har ikke økonomi alt med tall å gjøre? Uansett, jeg er bare 15 år(dette er kanskje ingen god unnskyldning til å ikke vite det). Det kan vel kanskje tolkes sånn. Det jeg mener å få frem er at jeg er mer glad i den økonomiske delene (les: analyse-delen, og å sette tallne inn i en samfunnsmessig utvikling, slik at man kanskje kan forstå den rett videre), enn å holde på med ren matematikk og behandling av tall på den måten. En slags konklusjon: (matte = ok, økonomi=bedre) Endret 27. oktober 2004 av Zattaxu Lenke til kommentar
alexf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har ikke økonomi alt med tall å gjøre? Nei. Økonomi inneholder mye teori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå