Gå til innhold

Siviløkonom VS industriell øk. og tekn. ledelse?

Zattaxu

Anbefalte innlegg

Indøk er jo konsulentlinja fremfor noen, men det er nok vel så mye fordi den tiltrekker seg de beste studentene som for det faglige innholdet.

Jeg har forholdsvis gode karakterer, og da kan det vel tenkes at man blir vel så attraktiv som god siviløkonom enn enn middels ind-øker (siden snittet der er høyere)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nok mer glad i økonomi enn tall,

Jeg mener ikke å komme med tull i tråden din, men lurte på hva du mente med dette. Har ikke økonomi alt med tall å gjøre? Uansett, jeg er bare 15 år(dette er kanskje ingen god unnskyldning til å ikke vite det).

Lenke til kommentar
Er nok mer glad i økonomi enn tall,

Jeg mener ikke å komme med tull i tråden din, men lurte på hva du mente med dette. Har ikke økonomi alt med tall å gjøre? Uansett, jeg er bare 15 år(dette er kanskje ingen god unnskyldning til å ikke vite det).

Det kan vel kanskje tolkes sånn. Det jeg mener å få frem er at jeg er mer glad i den økonomiske delene (les: analyse-delen, og å sette tallne inn i en samfunnsmessig utvikling, slik at man kanskje kan forstå den rett videre), enn å holde på med ren matematikk og behandling av tall på den måten.

En slags konklusjon: (matte = ok, økonomi=bedre)

Endret av Zattaxu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...