Thlom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har vært i avisa fordi jeg ville i fengsel, to ganger. Jeg har hatt leserbrev på trykk i dagbladet. Kjæresten min er i nær slekt med John Arne Riise. Thats it tror jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kjæresten min er i nær slekt med John Arne Riise. Kan du fikse meg en date med berit riise da? :!: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kjæresten min er i nær slekt med John Arne Riise. Kan du fikse meg en date med berit riise da? :!: Det kunne da tillogmed jeg fiksa :!: :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ehm, nevnte jeg at jeg har tørka opp spyet til Trond Giske? Eh? Hæ? Hva syns dere? Nodge-nodge, wink wink. Hæh? Nåh? Rått hva? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ooh ohh forresten en kompis har tatt fylla bilder av Dr.phill i newyork. Skal legge de ut når kompisen kommer tilbake fra øvelse. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 var i se og hør en gang... jahn teigen satt på huk ved siden av meg XD så woohoo liksom ... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kjæresten min er i nær slekt med John Arne Riise. Kan du fikse meg en date med berit riise da? :!: Åå ikke nevn den dama, verste heksa jeg noen gang har sett! (og hørt, hu er jo ikke riktig klok i hodet) Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg har vært i avisa fordi jeg ville i fengsel, to ganger. Du ville i fengsel? Endret 29. oktober 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har vært i avisa fordi jeg ville i fengsel, to ganger. Du ville i fengsel? ja. Men de ville ikke ha meg der Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har vært i avisa fordi jeg ville i fengsel, to ganger. Du ville i fengsel? ja. Men de ville ikke ha meg der dakar ... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har vært i avisa fordi jeg ville i fengsel, to ganger. Du ville i fengsel? ja. Men de ville ikke ha meg der Dæng. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 ja. Men de ville ikke ha meg der It could be worse. A woman could cut off your penis while you're sleeping and toss it out the window of a moving car. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bestefaren min vant OL-gull i bryting for lenge siden, men han ble disket Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bestefaren min vant OL-gull i bryting for lenge siden, men han ble disket why? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vet ikke om så altfor mangen kjendiser her akkurat! Men, Chess-Boss på Mobil forumet er vertfall Idar Vollvik fra Mobil Abbonementet Chess. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg var på Tvnorge da jeg ble norgesmester i trossekasting. Trossekasting? Jaja, sikkert snasent. Hehe, ja trossekasting.. Her hvor jeg bor er vel det eneste stedet hvor de har arrangert et slikt mesterskap, altså Norgesmester.. Var ihvertfall det de sa når jeg vant. Glemte forresten å si at jeg har vært på P4 endel ganger også... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tja....gir ut skive i USA, Japan og Europa utpå nyåret, så vi får se hvordan det går. Spiller i Circus Maximus. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har vært i avisa fordi jeg ville i fengsel, to ganger. Du ville i fengsel? ja. Men de ville ikke ha meg der Hvorfor i all verden ville du i fengsel? Var det gratis bredbånd der eller .no? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg har vært i avisa fordi jeg ville i fengsel, to ganger. Du ville i fengsel? ja. Men de ville ikke ha meg der Hvorfor i all verden ville du i fengsel? Var det gratis bredbånd der eller .no? Han protesterte vel mot noe Nei til alt! EDIT: Den siste er fra en eller annen signatur her på forumet. (Ikke noen uttalelse fra olsen. ) Endret 29. oktober 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har håndhilsa på George Bush Jeg har kjørt Jan Pettersen og Kristin Krohn Devold fra flyplassen til div steder. Jeg er relatert til hun som var Norges kandidat i Miss Universe for en stund tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg