flodhest Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 kjenner: Tom Cruise ( Creds! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva definerer egentlig å kjenne en person? Jeg mener at man burde ha snakket med personen flere ganger og ha gjort noe på fritiden sammen med den personen. Ikke bare snakket med han\hun på butikken eller være nabo med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Tipp oldefaren min var norgesmester i sjakk. Også har jeg, som alle andre, dukket opp i avis ett par ganger. Eller gått forbi ett kamera og kommet på lokal TV. Edit: Må nesten legge til at jeg faktisk har møtt tipp oldefaren min. Endret 28. oktober 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 kjenner: Nils Nordberg (kriminal forfatter, og i radioen) Tom Cruise (skuespiller og ressigør) han bor ved onkelene min i L.A. (ikke hollywood) Tyler Hamilton (syklist, og mistenkt for doping) en av renerne i munch ranet! "Det er helt sant!" wow. Jeg kjenner Tove Kristin Karlsen, leder for Norsk språkråd, kanskje du vil hilse på henne? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) kjenner: Nils Nordberg (kriminal forfatter, og i radioen) Tom Cruise (skuespiller og ressigør) han bor ved onkelene min i L.A. (ikke hollywood) Tyler Hamilton (syklist, og mistenkt for doping) en av renerne i munch ranet! "Det er helt sant!" wow. Jeg kjenner Tove Kristin Karlsen, leder for Norsk språkråd, kanskje du vil hilse på henne? Hun har jeg hilst på. Jeg ble fortalt at man skal ha stor bokstav i det første ordet i hver setning. Jeg har autografen til Ingrid Espeli. Vil noen ta på meg? Endret 28. oktober 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Seriøst: hvis du hadde vært en kjendis med masse penger, oppdrag osv.. Hadde du da hengt i søppel-forumet til hw.no? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Seriøst: hvis du hadde vært en kjendis med masse penger, oppdrag osv.. Hadde du da hengt i søppel-forumet til hw.no? Hvis jeg blir veldig kjent kommer jeg fortsatt til å henge her. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Gikk i klasse med Jaa9 i Dirty Oppland i 3 år. Slår dere alle Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Må også legge til at jeg har gitt Venke Knutson 4 klemmer på 10 min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vel. Uansett hva trådstarter tenkte på, kan jeg nevne at jeg: - Har håndhilst på Røkke og Celina. - Bor i samme gate som Dorthe Skappel. Også har jeg vist henne pastautvalget i butikken jeg jobber i. - Nikker høflig 'hei' til Grete Rode (eller hva hun nå heter, en eller annen kostholds- og treningspersonlighet er det i alle fall) når hun handler der jeg jobber. - Ble avbildet i Nordstrands Blad da jeg gikk på førskolen. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Blitt intervjuet av Nordstrands blad! "I've seen the Terrance and Philips movie, so who wants to touch me?" Endret 28. oktober 2004 av arianar Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har pratet med Odd Børretzen og hilst på Sturla Berg-Johansen og noen andre jeg har glemt. Så jeg er nok en A-kjendis Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hmm. Fettern til en kamerat av meg er den kjente CS-Spilleren Element, Ola Moum. Jeg lekte med han som liten. Disse har jeg møtt og snakket med(Over 10 min): *Jan Teigen *Maria Solheim *Sondre Lerke +++ Endret 28. oktober 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg, stasjonære pcn og laptopen var på forsida til Dagbladet.no Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 En venn av meg gikk i samme konfirmasjonsgruppe som sønnen til Tande-P Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tande P må være norgesmester i å veive med armene han. Helt ekstremt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Armene til Tande P er helt utrolige. Ser ut som en ukjent form for "ticks". Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har vært bilde av meg i Se&Hør. Jeg var på Tvnorge da jeg ble norgesmester i trossekasting. Broren min er en kjent sprangrytter Er i familie med Gro Hammerseng Har hatt en halv siden i lokal avisa da jeg ble kåret til beste spiller på en fotballskole. Vært i lokal avisa ved flere andre anledninger som da jeg ble klubbmester i judo, vant noen langrennsløp, i forbindelse med fotballlaget osv.. Blitt filmet når jeg var vært på diverse tv-innspillinger Bestefar var en av de første som fløy over Nordpolen.. Det er det jeg kommer på nå.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Forresten min far var en av legene som behandlet de som overlevde fly kræsjet i andesfjellene i chile som det ble laget film av: Alive Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg var på Tvnorge da jeg ble norgesmester i trossekasting. Trossekasting? Jaja, sikkert snasent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg