Gå til innhold

Er det noen kjente på hw.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oioioi! Glemte at mens jeg bodde i leiligheten til en venninne av min mor som sitter i Arbeids- og sosialdepartementet, Kristin Ravnanger (hun har bla. hatt ansvar for Mehmet.saken tidligere i år), så var jeg omringet av kjendiser. Lars Sponheim, Jern-Erna, og flere til bodde i oppgangen. I tillegg bodde Bertine Zetlintz (eller hva hun nå heter) rett over gata, bumpa borti henne på den lokale Rimi-sjappa i tillegg.

Prikken over i'en: Lars Sponheim fortalte om sin tur fra Eidfjord til Oslo på 4 timer, gjennomført med voldsom gjennomsnittsfart i en Audi A3. :D

Hoff i Oslo eller noe?

Leiligheten ligger på Frogner, nærmere bestemt Gimle Terasse. Må ta meg en tur dit igjen snart. :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært barnemodell for Gilde fårepølse for mange år siden

Jeg har spilt inn reklamefilm for Barnas Hus (gammelt lekehus i gågaten i Bergen). Reklamen var 6 min lang og vist på TvBergen

Var på TVNorge i vår da våryre studenter hadde staffett rundt lille lungegårdsvannet i sammeheng med Uken04

KOmmer ikke på mer akkurat nå..

Lenke til kommentar

har vært på forsiden på ett lands-dekkende magasin

har stått modell for sport1 elle g-sport, husker ikke helt.

har vært på radio, i studio :p

vært på tv ett par ganger...

gjør dette meg til en kjendis?

edit: de folka fra vaselina bilopphøggers ville låne den ene bilen vi har hjemme til en reklame :p

Endret av aklla
Lenke til kommentar
' date='27/10/2004 : 22:46']
går i klasse med en som kjenner morten harket. han kjenner han ganske godt også tror jeg.

Jeg ER Morten Harket! Hva sier du til det??

:p

Seriøst? Autograf?? :whistle:

:lol::laugh::lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...