Dorian Gray Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hva med at vi bare kaller denne tråden det den har blitt? "Har du vært i avisen eller har du noen kjente i familien?" Tror ikke vi finner noen store kjendiser... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 går i klasse med en som kjenner morten harket. han kjenner han ganske godt også tror jeg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 alle kjenner vel en som er mere eller mindre kjendis ut et sted. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Oioioi! Glemte at mens jeg bodde i leiligheten til en venninne av min mor som sitter i Arbeids- og sosialdepartementet, Kristin Ravnanger (hun har bla. hatt ansvar for Mehmet.saken tidligere i år), så var jeg omringet av kjendiser. Lars Sponheim, Jern-Erna, og flere til bodde i oppgangen. I tillegg bodde Bertine Zetlintz (eller hva hun nå heter) rett over gata, bumpa borti henne på den lokale Rimi-sjappa i tillegg. Prikken over i'en: Lars Sponheim fortalte om sin tur fra Eidfjord til Oslo på 4 timer, gjennomført med voldsom gjennomsnittsfart i en Audi A3. Hoff i Oslo eller noe? Leiligheten ligger på Frogner, nærmere bestemt Gimle Terasse. Må ta meg en tur dit igjen snart. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 går i klasse med en som kjenner morten harket. han kjenner han ganske godt også tror jeg. Jeg ER Morten Harket! Hva sier du til det?? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 ikke glem at jeg er i avisen hvert år når jeg har bursdag Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 ikke glem at jeg er i avisen hvert år når jeg har bursdag Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har vært barnemodell for Gilde fårepølse for mange år siden Jeg har spilt inn reklamefilm for Barnas Hus (gammelt lekehus i gågaten i Bergen). Reklamen var 6 min lang og vist på TvBergen Var på TVNorge i vår da våryre studenter hadde staffett rundt lille lungegårdsvannet i sammeheng med Uken04 KOmmer ikke på mer akkurat nå.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har vært i SKB sin medlemsavis! Flere ganger! OMG! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg var med på å senke en stridsvogn i en myr. kom på TV og greier var du på øvelse med forsvaret i nordnorge ifjord eller over i fjord ? var noen som presterte nevnte stunt da Stemmer Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 For å legge det på spissen: "Kompissen min kjenner en kompiss som kjenner gudfaren som er i slekt med Otto Jespersen...." Dette blir så lattelig! Noen som er kjendis er vanligvis kjent av folk... noen KJENDISER her?!?!? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 For å legge det på spissen:"Kompissen min kjenner en kompiss som kjenner gudfaren som er i slekt med Otto Jespersen...." Dette blir så lattelig! Noen som er kjendis er vanligvis kjent av folk... noen KJENDISER her?!?!? Jeg kan svare deg, uten bekreftelse fra de andre: NEI! Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) slettet Endret 27. oktober 2004 av StoreStå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Snowdog du høres ut som en idiot. Takk! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 vi var i Berlin på skoletur og den ene dagen når vi var i byen der , så ble jeg med i bakgrunnen av en av scenene i The Bourne Supremacy...også har jeg da seff vært på forsida av lokalavisa for maange år siden, (i 1995 elns) og vært på P3 når jeg var 7. Å kjendis !!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 vi var i Berlin på skoletur og den ene dagen når vi var i byen der , så ble jeg med i bakgrunnen av en av scenene i The Bourne Supremacy... Det var faktisk litt kult.. Hvis du ser deg selv i filmen må du ta screenshot. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) har vært på forsiden på ett lands-dekkende magasin har stått modell for sport1 elle g-sport, husker ikke helt. har vært på radio, i studio vært på tv ett par ganger... gjør dette meg til en kjendis? edit: de folka fra vaselina bilopphøggers ville låne den ene bilen vi har hjemme til en reklame Endret 28. oktober 2004 av aklla Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ' date='27/10/2004 : 22:46'] går i klasse med en som kjenner morten harket. han kjenner han ganske godt også tror jeg. Jeg ER Morten Harket! Hva sier du til det?? Seriøst? Autograf?? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 kjenner: Nils Nordberg (kriminal forfatter, og i radioen) Tom Cruise (skuespiller og ressigør) han bor ved onkelene min i L.A. (ikke hollywood) Tyler Hamilton (syklist, og mistenkt for doping) en av renerne i munch ranet! "Det er helt sant!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg