Gå til innhold

Er det noen kjente på hw.no?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Kom på en ting til:

hilste på monstertorsdag folkene, snakket litt med selveste Kim Bodia :D

Jeg kjenner foreldrene til Arild Østin Ommundsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oioioi! Glemte at mens jeg bodde i leiligheten til en venninne av min mor som sitter i Arbeids- og sosialdepartementet, Kristin Ravnanger (hun har bla. hatt ansvar for Mehmet.saken tidligere i år), så var jeg omringet av kjendiser. Lars Sponheim, Jern-Erna, og flere til bodde i oppgangen. I tillegg bodde Bertine Zetlintz (eller hva hun nå heter) rett over gata, bumpa borti henne på den lokale Rimi-sjappa i tillegg.

Prikken over i'en: Lars Sponheim fortalte om sin tur fra Eidfjord til Oslo på 4 timer, gjennomført med voldsom gjennomsnittsfart i en Audi A3. :D

Lenke til kommentar

Jeg har håndhilst og tatt video av Carl I Hagen på Stortinget

Jeg er i nær slekt med han som lagde "So What", sangen som Metallica har laget en coverlåt av.

Vært i lokalavisa en del ganger.

Vært på P1 da jeg var 10 år i forbindelse med no bibelkonkurranse fra skolen (er ikke kristen), så vi endte opp på en sisteplass blant 100 andre skoler.

Har snakka med Kristin Halvorsen

Kjørt limousin til Peppes Pizza på Solli i Oslo

Er nabo til gitaristen i D-Sound, så snakker med han daglig

Vet ikke hva alt dette gjør meg til, jeg^^

Edit: la til en ting

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Oioioi! Glemte at mens jeg bodde i leiligheten til en venninne av min mor som sitter i Arbeids- og sosialdepartementet, Kristin Ravnanger (hun har bla. hatt ansvar for Mehmet.saken tidligere i år), så var jeg omringet av kjendiser. Lars Sponheim, Jern-Erna, og flere til bodde i oppgangen. I tillegg bodde Bertine Zetlintz (eller hva hun nå heter) rett over gata, bumpa borti henne på den lokale Rimi-sjappa i tillegg.

Prikken over i'en: Lars Sponheim fortalte om sin tur fra Eidfjord til Oslo på 4 timer, gjennomført med voldsom gjennomsnittsfart i en Audi A3. :D

Hoff i Oslo eller noe?

Lenke til kommentar

Mine meritter:

Har vært i avisa etter å ha kjørt motorsykkel(med pappa, som 4-5 åring) - Lokalavisa ( :w00t: ).

Har hatt førstesidebilde i en avis for øst-Finmark (Bursdag, men likevell, førsteside).

Da jeg fikk lillebror (både 1 og 2) - Lokalavisa.

Fotballskoene mine har vært på norge rundt - Riksdekkende statskanal.

Jeg har vært på tv (bak interviu-objekt etter TIL - Odd Grenland-kamp) - Noe lokalgreier.

Vært interviuet to gang, av avis og radio etter noe happening jeg ikke vil fortelle ( :blush: ).

Chatten på NRK 2 ( J**** pengesluk. Men det var bare to ganger. Men alikavell: :blush: ).

Og noe bursdagsgreier - Lokalavisa .

Stempler meg som: stamp1-k.gif-kjendis.

Edit: Må ikke glemme: Har laget mat til ordføreren!

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

- Tanta mi er programleder i dokument 2 (Går på TV mandag kveld).

- Jeg var i avisa (adressavisen) tre ganger (en gang med bilde) i forbindelse med Harry Potter bok nummer fire og film en.

- En kamerat av meg er sønnen til Bjarne Brøndbo

Vel.. That's it!

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...