Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Kom på en ting til:hilste på monstertorsdag folkene, snakket litt med selveste Kim Bodia Jeg kjenner foreldrene til Arild Østin Ommundsen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 gubben til gro fra farmen var her og spiste opp marsipankaka mi Lenke til kommentar
MuD Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Eg har håndhilset og snakket med Atle Antonsen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Idol-Susanne går på skolen min Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Idol-Susanne går på skolen min Da går du på samme skole som fetteren min, om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) *Har yppet til bråk med han derre idioten ramsi fra BB (han gjorde ingenting) Ohh ohh ohh! Glemte den viktigste: *Har skambanket Kurt idol. Snowdog du høres ut som en idiot. Endret 27. oktober 2004 av tacomodo Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg var med på å senke en stridsvogn i en myr. kom på TV og greier Det husker jeg at jeg leste om! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Var på svt1 eller 2 på slutten av '80 tallet, sm i svømming fra Falun. Ble filmet fra livet og ned opptil flere ganger. Send pm for de som vil ha tilsendt autograf :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Oioioi! Glemte at mens jeg bodde i leiligheten til en venninne av min mor som sitter i Arbeids- og sosialdepartementet, Kristin Ravnanger (hun har bla. hatt ansvar for Mehmet.saken tidligere i år), så var jeg omringet av kjendiser. Lars Sponheim, Jern-Erna, og flere til bodde i oppgangen. I tillegg bodde Bertine Zetlintz (eller hva hun nå heter) rett over gata, bumpa borti henne på den lokale Rimi-sjappa i tillegg. Prikken over i'en: Lars Sponheim fortalte om sin tur fra Eidfjord til Oslo på 4 timer, gjennomført med voldsom gjennomsnittsfart i en Audi A3. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg har håndhilst og tatt video av Carl I Hagen på Stortinget Jeg er i nær slekt med han som lagde "So What", sangen som Metallica har laget en coverlåt av. Vært i lokalavisa en del ganger. Vært på P1 da jeg var 10 år i forbindelse med no bibelkonkurranse fra skolen (er ikke kristen), så vi endte opp på en sisteplass blant 100 andre skoler. Har snakka med Kristin Halvorsen Kjørt limousin til Peppes Pizza på Solli i Oslo Er nabo til gitaristen i D-Sound, så snakker med han daglig Vet ikke hva alt dette gjør meg til, jeg^^ Edit: la til en ting Endret 27. oktober 2004 av Kasp Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Oioioi! Glemte at mens jeg bodde i leiligheten til en venninne av min mor som sitter i Arbeids- og sosialdepartementet, Kristin Ravnanger (hun har bla. hatt ansvar for Mehmet.saken tidligere i år), så var jeg omringet av kjendiser. Lars Sponheim, Jern-Erna, og flere til bodde i oppgangen. I tillegg bodde Bertine Zetlintz (eller hva hun nå heter) rett over gata, bumpa borti henne på den lokale Rimi-sjappa i tillegg. Prikken over i'en: Lars Sponheim fortalte om sin tur fra Eidfjord til Oslo på 4 timer, gjennomført med voldsom gjennomsnittsfart i en Audi A3. Hoff i Oslo eller noe? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 er i slekt med en som spilte proff is hockey i canada (og diverse andre land), lurer på om ikke han var på det kanadiske lands laget. også har jeg vært i avisa diverse ganger. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg er vistnok i avisa dag Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 2. Sang "Musevisa" på Da Capo da jeg var sju år! dette er noe vi må få tak i , har mora di dette på en tape eller må jeg ringe nrk og få tak i opptak av alle 7åringer som synger musevisa på da capo Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg kjenner John Ertzgård, og morra hans og broren hans Thomas Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg var med på å senke en stridsvogn i en myr. kom på TV og greier var du på øvelse med forsvaret i nordnorge ifjord eller over i fjord ? var noen som presterte nevnte stunt da Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 har to lærere som var på kjendis jakten på tv2 for et par uker siden... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Kom på en ting til:hilste på monstertorsdag folkene, snakket litt med selveste Kim Bodia Jeg kjenner foreldrene til Arild Østin Ommundsen. Foreldrene er ikke så tøft da Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Mine meritter: Har vært i avisa etter å ha kjørt motorsykkel(med pappa, som 4-5 åring) - Lokalavisa ( ). Har hatt førstesidebilde i en avis for øst-Finmark (Bursdag, men likevell, førsteside). Da jeg fikk lillebror (både 1 og 2) - Lokalavisa. Fotballskoene mine har vært på norge rundt - Riksdekkende statskanal. Jeg har vært på tv (bak interviu-objekt etter TIL - Odd Grenland-kamp) - Noe lokalgreier. Vært interviuet to gang, av avis og radio etter noe happening jeg ikke vil fortelle ( ). Chatten på NRK 2 ( J**** pengesluk. Men det var bare to ganger. Men alikavell: ). Og noe bursdagsgreier - Lokalavisa . Stempler meg som: -kjendis. Edit: Må ikke glemme: Har laget mat til ordføreren! Endret 27. oktober 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) - Tanta mi er programleder i dokument 2 (Går på TV mandag kveld). - Jeg var i avisa (adressavisen) tre ganger (en gang med bilde) i forbindelse med Harry Potter bok nummer fire og film en. - En kamerat av meg er sønnen til Bjarne Brøndbo Vel.. That's it! Endret 28. oktober 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg