enden Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er kanskje å se i den nye Elling-filmen Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Min tremenning var nabo med Eddie Murphy. Vært i avisen et par ganger Kjenner Tor Endresen og familien. Sønnen ganske godt. Det er vel det. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Kjapp oppsummering etter et langt liv med dårlig hukommelse: -Har sittet ved nabobordet til gutta i Deep Purple på en restaurant i Oslo -Kjenner en som har klint med Mette Marit -Kræsja med Cecilie Leganger i avgangshallen på Flesland -Nesten kræsja med Mia Gundersen i avgangshallen på Gardermoen -Nesten kræsja med Alex Rosen i gågata i Kristiansand (han var forresten mye fullere en meg) -For 3,5 uker siden kjørte jeg forbi konserthallen i Miami der Gloria Estefan skulle holde avskjedskonsert dagen etter -Har sett huset som Demi Moore og Bruce Willis hadde i Fort Lauderdale Endret 27. oktober 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Far min gikk i klasse med Øystein Sunde, og så har jeg gått i klasse med en som het Øystein Sunde bare med et ekstra etternavn(men det driter vi i) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vært i Sunnmørsposten ca 12 ganger. Og nytt i uken. Var forresten i Nytt i uken og Smp for 2 uker siden. Vi danset Hallingdans i gymmen..horai. Har vært med på NRK fordi jeg spilte musikk og sånn.. Antar jeg er Q kjendis. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg hilset på Ruud Van Nistelrooy i Berlin Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Maria Arredondo spurte meg om veien på Sørlandssenteret en gang kommafeil Endret 27. oktober 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 *Jeg har dratt i barten til Helge Hammelov Berg *Var kuliss i en japansk film *Dobbelside i lokalavisa for ei uke siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Eneste semi-store jeg kommer på er å fucke opp en konfirmasjonstur så mye at vi kom i lokalavisen og jeg mener å huske at vi ble nevnt på TV2-nyhetene. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg og dama ble tatt bilde av mens vi råklina under massive attackkonserten på quarten i fjor..bildet ble slengt over hele førstesiden i quartavisen "quart på" under teksten: "massivt angrep" :!: Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg tror jeg er med i Jaa9 og Onkel P sin festival video eller no sånt no Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Eneste semi-store jeg kommer på er å fucke opp en konfirmasjonstur så mye at vi kom i lokalavisen og jeg mener å huske at vi ble nevnt på TV2-nyhetene. Jeg vil ha historien... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Maria Arredondo spurte meg om veien på Sørlandssenteret, en gang hele dagen! :!: Lenke til kommentar
dmx Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg tror jeg er med i Jaa9 og Onkel P sin festival video eller no sånt no og jeg tror at Amy Miller er dama mi.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 *Tja, for fem år siden var jeg både i Se og Hør og i Norsk Ukeblad (eller hva det heter? ) *Vært ¨på baksiden av DN liten notis pluss bilde av meg og en venn *Hilst på diverse høyrestatsråder *Sagt hei til Ari Behn på kaffebrenneriet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 * Dama mi har hatt drikkeleker med Kurt Nilsen og bandet hans. Kurt hadde funnet seg en lite tjej fra Oslo som han koste med. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Eneste semi-store jeg kommer på er å fucke opp en konfirmasjonstur så mye at vi kom i lokalavisen og jeg mener å huske at vi ble nevnt på TV2-nyhetene. Wow, såpass Var det der dama de hadde hatt drikkelek eller var det en annen gang? Hvis ikke, fortell historien om konf-turen da *venter i spenning* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Kom på en ting til: hilste på monstertorsdag folkene, snakket litt med selveste Kim Bodia Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg var på førstesiden i steinkjer avisa for 4 år siden. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Å ja, jeg har jo opptil flere ganger vært avbildet og intervjuet i Akersposten/Ullern avis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg