consilium Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 - Snakket med dronning Sonja og Märtha Louise - Blitt intervjuet av TV2 - Kom på TV da jeg var med i en konkurranse kalt FLL - Vært i Teknisk Ukeblad - Intervjuet av NRK (Puls) - Snakket med Vegard fra Topp 20 - Intervjuet av Nordstrands Blad - Kjenner Ida Thurmann-Moe (hun fra Bare Bea), gikk i klassen min før Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ohh ohh ohh! Glemte den viktigste: *Har skambanket Kurt idol. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Var i avisa mange ganger når jeg drev me hockey,men det er 100år sia. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ohh ohh ohh! Glemte den viktigste: *Har skambanket Kurt idol. For real? Kurt er jo en real fyr Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 dårlig med skikkelige kjendiser her. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 skal vi se *jeg brukte å være linselus i det lokale iddretsbladet. *har solgt snus til lars fra "bård og lars på fisketur" *jeg bodde på samme hotel som tore fra"du skal høre mye"(så rævsprekken hans)da jeg var på rohdos. *ble intervjua av nea radio think that's it... gjør vel meg til o kjendis elns Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 dårlig med skikkelige kjendiser her. Oja, forresten: jeg er Tupac. (men ikke si det til noen, jeg prøver å holde low profile) Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 dårlig med skikkelige kjendiser her. Oja, forresten: jeg er Tupac. (men ikke si det til noen, jeg prøver å holde low profile) såpass? jeg er god til å holde på hemmeligheter. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jeg har følgende: 1. Vært i Dagbladet angående ungdommen og deres kosthold- og treningsvaner. Tre måneder siden. 2. Sang "Musevisa" på Da Capo da jeg var sju år! 3. Vært på radio, P1, om hva vi synes om at fotballspillere skal få lov til å ha sex under EM. Dagen etter innslaget i Dagbladet. 4. Intervjuet av P3 (sammen med fire andre kompiser), om jeg har noengang prøvd et narkotikum. Kommer ikke på flere heltebragder i farten. EDIT: 5. Har pissa i samme pissoar som Nicolai Cleve Broch, og prata litt om film. Regner med at han snakket om meg til alle filmprodusenter i hele Norge, og jeg er derfor en j-kjendis. Endret 26. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Min bestemor gikk i klasse med Teddy Nelson på skolen!!!!!!!!1111 Her er jeg forresten avbildet i Studvest. Jeg er litt av en celebritet, ja. Endret 26. oktober 2004 av PelsJakob Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Min bestemor gikk i klasse med Teddy Nelson på skolen!!!!!!!!1111 Her er jeg forresten avbildet i Studvest. Jeg er litt av en celebritet, ja. Teddy Nelson rokker! "Eg har flyskrekk, ja tenk om da datt! Eg har flyskrekk" Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har kosa med alle i Metallica. Det gjør meg til en kjendis for livet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jeg har kosa med alle i Metallica. Det gjør meg til en kjendis for livet. Det gjør deg til noe som defineres som kjendisoffer. Dvs: En av tusen som har blitt feid over av en middels bøs "kjendis", som får lurt middels+ desperate menn på tross av sitt middelmådige utseende og mangel på reell sex-appeal. Endret 26. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
skuta Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kjenner PelsJakob, som dere alle ser har vært avbildet i Studvest. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg var med på å senke en stridsvogn i en myr. kom på TV og greier Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har vært i avisen et par tre ganger i forskjellige sammenhenger. Vært på kino(kortfilm som ble vist i Stavanger og muligens Sandnes). Ja det var vel det Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har tørket opp spyet til Trond Giske. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 1. Jeg så kari traa på kvadrat 2. har vert i lokalavisa x antal ganger. 3. kom vell i bakgrunnen i et inslag i nrk. Dette gjør meg vel til "Æ" kjendis? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har tørket opp spyet til Trond Giske. WE HAVE A WINNARRR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg