Stor Oddnoga Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 - Jeg var i avisen i 2001 i sammenheng med et musikk-prosjekt. - Jeg har gått i paralell-klassen til Lise Karlsnes i Briskeby (veldig hyggelig jente) - Mamma kjenner Jahn Teigen - Jeg har hilst på Tom Mathiesen og Herodes Falsk et par ganger - Jeg har spruta vann på Aqua-Lene, som forøvrig er eksen til en kamerat av meg. - Gutta i Seigmen og Sturla Berg Johansen var kunder av meg tidligere. - En profilert norsk musiker er onkelen min (er ikke interessert i å fortelle hvem). Ikke det at dette gjør meg spesielt kjent da... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kjenner sønnen til Tor Endresen Jeg bodde ved siden av han for 10 år siden (og lekte med sønnen). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kjenner sønnen til Tor Endresen Jeg bodde ved siden av han for 10 år siden (og lekte med sønnen). Morten? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har vært i avisa under overskriften "Tvinger telenor til ADSL-utbygging" *småler* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vært "model" for dagbladet 4-5 ganger elns. Nærmeste jeg kommer kjendis Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg er tremenningen til Alex i Hotell Cæsar!!! Hun aner sikkert ikke at jeg eksisterer en gang... Og jeg husker ikke hva det egentlige navnet hennes er heller... Så forholdet går begge veier kan man si... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 -Ryggen min har vært på lokal-TV en gang. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 det har vært et stort bilde av meg og dama mi på framsiden av vg eller dagbladet husker ikke (publikums bilde fra senen på quarten) meg og dama i midten , kvalifiserer som o-kjendis for det Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg er sønn av en kjent Jazz musiker som har spilt med Jan Eggum og Unni Wilhelmsen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg var omtrent naboen til Aqua-lene. Også ringte jeg helt tilfeldig til Fedon Lindberg en gang da jeg jobbet som telefonselger. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvis man har pult en kjendis... Blir man litt kvasikjendis selv da? Har hørt noen rykter om at kjendisstatus smitter gjennom væskeoverføring... Jeg er kanskje litt kjendis da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hmmm i see your bet and i raise: *Har håndhilset kong olav!!! *Kjenner van ejik og har nesten smelt han ned *Kjenner Spetakkel medlemmene *Kjenner freakshow medlemmene *Hilser og preiker avogtil med en x-verdens meste i kickboxing. *Har yppet til bråk med han derre idioten ramsi fra BB (han gjorde ingenting) *Pleide å gå på hundetreff og snakket ofte med BB maria og en skuespiller fra "de syv søstre" *føle seg som en hore* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hmmm i see your bet and i raise: *Har håndhilset kong olav!!! *Kjenner van ejik og har nesten smelt han ned *Kjenner Spetakkel medlemmene *Kjenner freakshow medlemmene *Hilser og preiker avogtil med en x-verdens meste i kickboxing. *Har yppet til bråk med han derre idioten ramsi fra BB (han gjorde ingenting) *Pleide å gå på hundetreff og snakket ofte med BB maria og en skuespiller fra "de syv søstre" *føle seg som en hore* Ja, men jeg har likevel pult en kjendis... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Var på nrk i 2 sekunder for et år siden = ca. J-kjendis Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jobber med en av de som var med på bygge opp Opera som bedrift Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja, men jeg har likevel pult en kjendis... Det gjør deg til noe som defineres som kjendisoffer. Dvs: En av tusen som har blitt feid over av en middels bøs "kjendis", som får lurt middels+ desperate menn på tross av sitt middelmådige utseende og mangel på reell sex-appeal. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja, men jeg har likevel pult en kjendis... Det gjør deg til noe som defineres som kjendisoffer. Dvs: En av tusen som har blitt feid over av en middels bøs "kjendis", som får lurt middels+ desperate menn på tross av sitt middelmådige utseende og mangel på reell sex-appeal. Haha! Bra sagt! Men tingen er at hun var ikke kjendis da jeg pirka borti henne... Så regelen din gjelder nok ikke likevel Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Da er det godkjent. Kjør på! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tremenningen til pappa er Bjøro Håland, men det betyr ikke at noen av oss liker ham! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Sikkert en del som lurer på hvem Bjøro Håland er, så legger med bilde av en av hans bestselgere Kjekkas. Endret 26. oktober 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg