Nudle Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg jobber som chatvært på nrk2... N.E.R.D =) Vi begynner igjenn etter jul Skal kanskje annmelde spill osv.. da får dere se 6ye meg ;P da er vel jeg d-kjendis elns? <Nudle> Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nudle, du har min medfølelse, tro meg! Håper du ikke blir helt fjortisifisert. Også må du slippe gjennom alle meldingene som sier "av med klærne", fant ut at det var en del av dem. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Min mamma ble sunget for av Jahn Teigen ! Når hun var liten fordi onkelen min var en god venn av han! I tillegg fikk min Morfar i Bergen i fjor kongens hedersmedalje i sølv, pga av hans suverene innsats for musikklivet i og utenfor Bergen by! Artikkel her! edit: Min tante har forresten ofte vært med på høyandet revyfestival og er nå rektor på en skole, mens min onkel jobber som en sjef(ikke en kjent sjef da, men jeg er ikke helt sikker egentlig) for noe statoilgreier og skal visst tjene en god del penger på det... Så man kan vel si at jeg føler meg litt kjent og verdsatt , en god føelse ! TSP Endret 12. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Min mamma ble sunget for av Jahn Teigen Jeg tørr ikke si hvordan jeg leste den setningen.. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Min mamma ble sunget for av Jahn Teigen Jeg tørr ikke si hvordan jeg leste den setningen.. Du var ikkje den einaste som gjorde det.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jahn, din villkatt... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg er firemenningen til Håvard Røste fra Hardware.no, han vet det ikke selv en gang, men jeg måtte spørre foreldra mine om vi var i slekt med han da vi kjenner en annen røste. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Min mamma ble sunget for av Jahn Teigen Jeg tørr ikke si hvordan jeg leste den setningen.. Du var ikkje den einaste som gjorde det.. Absolutt ikke den eneste! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Min mamma ble sunget for av Jahn Teigen Jeg tørr ikke si hvordan jeg leste den setningen.. Du var ikkje den einaste som gjorde det.. No disrespecting shit, men jeg føler meg som den eneste som kan lese her på forumet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Min mamma ble sunget for av Jahn Teigen Jeg tørr ikke si hvordan jeg leste den setningen.. Du var ikkje den einaste som gjorde det.. No disrespecting shit, men jeg føler meg som den eneste som kan lese her på forumet dere er ikke alene om å lest den slikt... tenk å poste noe slikt på forumet tenkte jeg på med en gang... *ekkelt* Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg er ikke kjendis. I am _Xander, earlier they called me Mac-Gyver. =D Jo du er MacGyver :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 En liten påminnelse... det er IKKE nødvendig å quote mange ledd bakover. Quote KUN det i forrige innlegg som du svarer på. I nødstilfelle kan man quote to ledd bakover, men fjern det som ikke er relevant for det du svarer på. Takk Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Jeg sier bare sannheten (*en som ikke forstår helt *) Endret 12. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) R BRITNEY SPEARS HER!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!!??! Endret 13. januar 2005 av pain Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg jobber som chatvært på nrk2... N.E.R.D =) Vi begynner igjenn etter jul Skal kanskje annmelde spill osv.. da får dere se 6ye meg ;P da er vel jeg d-kjendis elns? <Nudle> Hæhæ, jeg har lurt litt på om programlederne henger på Gamer.no, gjør de det? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Jepp, de henger her. Vet hvertfall at en av dem er registrert på forumet. Men det er lenge siden jeg har sett han poste noe. de postet i denne tråden husker jeg. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=230993&hl=@nrk Endret 13. januar 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Var et flyfoto av området jeg bor i i lokalavisen.. jeg satt inne i huset, så jeg er vel en slags kjendis nå.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har vært i Østerdølen, østlendingen og Hamar-Arbeider blad. Mer G.kjendis men samma det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg