mr. Bjerre Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Var i både Tromsø og Nordlys i dag med bandet mitt Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) GUD, SÅ KJEDELIG! "Jeg er i slekt med han som var grounderen av Jamba Ringetones...!" STOPP DETTE! DE VET IKKE EN GANG AT DU EKSISTERER! Endret 10. januar 2005 av (jonas) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 GUD, SÅ KJEDELIG! "Jeg er i slekt med han som var grounderen av Jamba Ringetones...!" STOPP DETTE! DE VET IKKE EN GANG AT DU EKSISTERER! Voldsomt så sterke meninger vi skulle ha da. Stand up for your right! Tanta mi kjenner Chevy Chase. (fuglene vet hvordan navnet hans staves.) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Tanta mi kjenner Chevy Chase. (fuglene vet hvordan navnet hans staves.) Å lese 18 sider med tull, gjorde noe med meg. Det måtte ut. La det nå sies at "Report" knappen burde vært aktivert i denne tråden. Off-topic-fest. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Faren min er jo litt kjent da, han har vært på lokal tv og lokal avis masse ganger. Og så har han vært på Pugg and Play. Han er fotograf, og har fotografert alle norske OL-gullvinnere. OG han har hilst på Mona Grutt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg er visst litt kjent, hvorfor aner jeg ikke. Men teller å kjøre ned Hilary Duf (? hvem nå det er, de sa hun var kjent borti canada) på ski... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Men teller å kjøre ned Hilary Duf (? hvem nå det er, de sa hun var kjent borti canada) på ski... Haha! Fortell. Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har vært i bærum budstikke en gang for kjempe lenge siden i forbindelse med et lan, dessuten har jeg et bilde av meg selv på min tidligere skoles hjemmeside. I tilleg har jeg møtt en rekke kjendiser som feks: per ståle, jan teigen, duden som spiller svein på hotel cæsar osv. Ble også filmet utenfor "forfall" for lenge siden når kristoffer schau satt innelåst i et glassbur i en uke. Må nok si at jeg er en d kjendis. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Gikk i klasse med Jaa9 i Dirty Oppland i 3 år. Slår dere alle Nei, dessverre! Det tror jeg fører til kick & ban og masse advarsler fra forumet! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Men teller å kjøre ned Hilary Duf (? hvem nå det er, de sa hun var kjent borti canada) på ski... Haha! Fortell. Var i whistler med noen folk og hun stod i veien for der der man skulle filme. Trodde det bare var en "vanlig" idiot jeg... Er vel ikke så nøye. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Når jeg var i NY gikk jeg på Lorenzo Lamas, jepp, gikk rett på han, bang-kræsj. Var i en del aviser i USA pga svømming og at jeg var utvekslingstudent, til og med ett bilde mens jeg svømte, veldig morsomt i ettertid. Kjenner tremenningen til James Dean godt, har møtt mange i familien til James Dean. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Wow, sjukt å møte Renegade da! Hvem er Hilary Duf btw? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Keepern på fotballaget mitt, som også er min kamerat, er sønnen til Valgjerd Svarstad Haugland. Hun bor bare noen hundre meter bortenfor meg. Jeg har besøkte kameraten min flere ganger, og den ene gangen var selveste bondevik og co inne i huset på besøk hos Valgjerd. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Søtt. Jeg hadde engelsk med dattera hennes ifjor. Har vært i det huset to ganger... Fæl familie. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Søtt.Jeg hadde engelsk med dattera hennes ifjor. Har vært i det huset to ganger... Fæl familie. Fett. Hvor bor du? Gikk du i klassen til søstra eller no? Mannen til Valgjerd er litt hissig :!: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvem er Hilary Duf btw? Denne dama. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Fett. Hvor bor du? Gikk du i klassen til søstra eller no? Mannen til Valgjerd er litt hissig :!: Ikke i klassen, paralellklassen. Bor like ved Asker sentrum. Edit: nr.4, hu så ikke sånn uten uten sminke. Skikkelig kvisetryne. Endret 11. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvem er Hilary Duf btw? Denne dama. åhhh... hu der har jeg sett mange ganger når småsøsken ser på FoxKids..... haha, hu fortjente vel nesten å bli kjørt med, når hu spiller i så dårlige serier.... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvem er Hilary Duf btw? Denne dama. åhhh... hu der har jeg sett mange ganger når småsøsken ser på FoxKids..... haha, hu fortjente vel nesten å bli kjørt med, når hu spiller i så dårlige serier.... 1. det heter jetix 2. Jetix er bra! 3. hun spiller i maaange forskjellige serier og filmer 4. nå synger hun 5. ikke kom hær å tru at det ikke er tøft å se på jetix Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har laget en film som ble nominert til Amandus.Noen som vil ta på meg? Eh? Eh? brodern vant faktisk det et år, med nå pølse reklame.. han med den gebrokne engelsk utalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg