Black Star Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Woohoo, dream team! Har mange flere bilder med andre kjendiser fra samme fest, man skal ikke plage dere med de her (tror også enkelte av kjendisene helst ikke vil at de skal legges ut på nettet) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Pølsa jeg kjøpte på flyplassen (ikke tenk koffert) var med i Narvesen reklame eller no. Også har jeg vært på TV fra forskjellige konserter. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 - Var med i en reklame for en lokal møbelfabrikk en gang (4år eller .no) - Fotballaget kapret en hel side i Dagbladet under NorwayCup! -Vært på lokaltv i diverse 17. mai tog -Var pauseunderholdning(mellom konkuransene) på NRK under Ski NM i Molde! Var skikkelig linselus den dagen! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg er en skikkelig kjendis da, hun skole ministern var inn på klasse rommet vårt en gang!! og jeg har sett hun dyrelegen trude mostuen elns juhu har også blitt kasta ut av en thorn butikk en gang og Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg er kompisen til norgesmesteren i baneskyting. (Han er norgesmester i sin klasse, juniorklassen elns) Var på forsiden til lokalavisa, i sammenheng kinodagen. Var på trening med Rosenborg, og fikk autografer av mange der. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg spiller i BAND...har vært i lokalavisa flere ganger (det har de fleste da) åsså var jeg på storskjærmen under OL i sommer Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hm, pappa (og jeg) er god venn med Thomas Alsgaard. Og pappa har spist middag sammen med både Petter og Henning Solberg... Jeg er en v-kjendis eller no Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 -Da jeg fyllte 7 år kom jeg i bursdagssidene i en avis (husker dessvere ikke hvilken) -På samme bursdagen ble navnet mitt lest opp i barnetimen på NRK (tror det var P1) -Jeg har gått forbi et NRK-kamera en gang på Coloseum kino og jeg kom på TV samme kveld (Husker ikke hvorfor NRK var der å filmet) -for ca. 10 år siden var jeg gjest på Oslo Plaza, og 2 journalister fra Dagbladet som skulle lage en reportasje om turisme var med meg hele dagen. Resultatet ble en dobbelside i Dagbladet. Også de gangene jeg ble "intervjuet", men aldri kom på lufta -En gang for en del år tilbake var jeg å gikk på skøyter med klassen på Sognsvann og da var det noen journalister fra Nyhetskanalen som skulle lage en reportasje om ett eller annet. Som en avsluttning ville kameramannen filme hele klassen mens vi sa "hadet bra". Senere på ettermiddagen gikk Nyhetskanalen konkurs og klippet ble aldri sendt -Da jeg gikk i 8 klasse var det noen fra NRK som skulle intervjue noen i klassen min. Intervjuet foregikk i skolegården rett utenfor klasserommet. Jeg har aldri vært særlig fan av NRK så jeg og en kamerat åpnet vinduet å skrek: NRK SUGER. (læreren var ikke tilstede akkurat da). Da intervjuet begynte på nytt åpnet vi igjen vinduet å skrek en gang til, men da enda høyere. Vi gjorde dette 3-4 ganger før journalisten kom inn i klasserommet å ba oss holde kjeft. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Læreren min fra barneskolen er broren til Knut Holman som vant OL-gull i Sydney. "Big Brother" Monica var vikar for klassen min i 2 måneder eller no. Ble intervjuet av en kar fra barnetimen. Var på østlandssendingen i et sekund for noen år siden, da de lagde en kort reportasje om høstdansfeiringa på skolen min. Var på rådhusplassen da Kofi Annan var der i forbindelse med fresprisen. + At jeg så han blonde karen fra FBI (Forbruker Inspektørene) på Majorstuen en gang. Så man kan vel si at jeg er en små stor kjendis, eller hva? Edit: Jeg husket plutselig at jeg også har sett Bertine Zetlitz utenfor lokalbutikken. Endret 9. januar 2005 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg er kompisen til norgesmesteren i baneskyting. (Han er norgesmester i sin klasse, juniorklassen elns)Var på forsiden til lokalavisa, i sammenheng kinodagen. Var på trening med Rosenborg, og fikk autografer av mange der. et par jeg kjenenr spiller på rosenborg Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg er visstnok Bjørn Eidsvågs tremenning. TAKE THAT! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er i slekt med Torstein Fennefoss (tror han var leder for Østlandsregionen for Milorg) Han var hvertfall sjef for et eller annet.. Er også i slekt med Tarjei Vesaas (sånn det skrives?) Også i slekt med en eller annen statsminister som var statsminister for Norge i ett år Woo! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er i slekt med Torstein Fennefoss (tror han var leder for Østlandsregionen for Milorg) Han var hvertfall sjef for et eller annet.. Litt av en kjendis. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er i slekt med Torstein Fennefoss (tror han var leder for Østlandsregionen for Milorg) Han var hvertfall sjef for et eller annet.. Litt av en kjendis. Egentlig ikke Lenke til kommentar
Deus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 - Har hatt eget radioprogram på lokalradioen - Onkelen min er en god venn av Åge hareide - Naboen min kjenner de fleste som har vært på stortinget de siste 10 årene - Har hilst på Kongen, Dronninga og Krompen - Har vært i lokalavisa 2-3 ganger - Er bare 3 ledd fra George Bush (jeg - naboen min - bondevik - bush) Burde vel kvalifisere til litt stjernestatus Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 - har vert flere hudre gang i avisa (lokal og region) - Spill mye musikk på discotek - Vært en del på lokalradio - Har håndhilset og har autografene til nesten alle i RBK (bilde med Eggen) - Har håndhilset og har autografene til nesten alle i bodøglimt - Har håndhilset og har masse autografer, tatt bilde lage mange verdens beste idrettutdøvære (bislet games) - har snakket og fisket i samme elv som Jelstein - Håndhilset og autograf fra Erlend Lo - Læreren til stesøsteren min er xtypen til Dorte Scappel - Har håndhilset alle i DDE - Har fått post fra Gutta på tur - har fått post fra Dsound - og mye mer - snakket med kykkeligkokos Er vel en N-kjendis Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er i slekt med Torstein Fennefoss (tror han var leder for Østlandsregionen for Milorg) Han var hvertfall sjef for et eller annet.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har vært på en reklamefilm for Thorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg