rlz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Argh, dobbel... Endret 9. januar 2005 av rlz Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hadde eget innslag/reportasje på NRK om nedleggelsen av barneavdelingen på sykehuset i Kr.Sund da jeg var innlagt der. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hadde en helside i Åsaneposten med svært bilde, tror det var i 1989. Høhø, Åsane Tidende er jo bortimot landsdekkende... Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Høhø, Åsane Tidende er jo bortimot landsdekkende... Oi, her har vi en Åsabu! Det heter Åsane Tidende nå, før het det Åsaneposten tor_erik, du avslørte deg der Edit: ser nå du er fra Salhus, det er jo en egen greie Jeg er fra Ulset... Endret 9. januar 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Er dette tråden om hvem en har møtt, eller hvor kjent du er? Mine andre bragder: - Kjent innen bilverdenen mtp. artikler - Navnet mitt står på trykk fra tid til annen i Reveljen - Har faktisk blitt oppringt fra en importør for jeg hadde klaget på en finesse med en bil. Året etter (2005) Hadde bilen mysterisk vis fått på en ny finesse som var akkuratt slik jeg beskrev jeg ville ha det!!! - Blir ringt opp for mye å kommentere bil og motorting. - Kan gå inn på hovedkontorene til de store bilmerkene i Norge, og blir tilbydt kaffe og alle lederene/sjefene sier hei Aleksander! Endret 9. januar 2005 av allyse Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hadde en helside i Åsaneposten med svært bilde, tror det var i 1989. Høhø, Åsane Tidende er jo bortimot landsdekkende... Jeg spiller på Åsane Tidenes fotballtreninger! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hadde en helside i Åsaneposten med svært bilde, tror det var i 1989. Høhø, Åsane Tidende er jo bortimot landsdekkende... Jeg spiller på Åsane Tidenes fotballtreninger! Yay! Jeg leser ÅT! Anyway, nok off topic... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Dette har nok blitt en skrytetråd, og det er fint Jeg har autografen til Ingrid Espeli Hovig, og autografen til Eldar Vågan og Viggo i Vazelina Bilopphøggers, oOo -Møtte Jens Stoltenberg og kona på toppen av Fanaråken i tett tåke -Snakket med Ingrid Espeli Hovig, hun hadde foredrag på ungdomsskolen jeg gikk på, og da ga hun meg en appelsin og så fikk jeg autografen. -Møtt (ikke snakket med) Bjørn Jensen ("sjef" i Vinskvetten) på vei opp på et fjell -Stått 2-3 meter fra kongen, eller det vil si, han gikk sakte forbi der jeg sto -Hadde kjøretime, og måtte stoppe en smule brått fordi Rein Alexander buset ut i veien -Sett Trond Viggo Torgersen kjøpe parfyme på Galleriet i Bergen Dessuten har jeg akt forbi et NRK Vestlandsrevyen-kamera da jeg gikk på barneskolen. Slå den. Imponerende, eller hva? Jeg er en A-kjendis snowDOG, hvordan har det seg at du har banka opp så mange kjendiser? Edit: Glemte et viktig punkt: Jeg er medlem på samme forum som folk som til sammen har møtt stort sett alle norske kjendiser, og en som kjenner Tom Cruise, og en som har møtt Samantha Fox. Endret 9. januar 2005 av svamp Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Anyway, nok off topic... Ikke off topic, dette. Åsane Tidenede er en stor lokalavis (i norsk sammenheng), og Åsane Fotball var jo i 1. div for ikke lenge siden. Jeg har gått i klasse med storesøsteren til en av Åsane-spillerne, jeg! Regner meg nå for Ø.1-kjendis Edit: ..og jeg har dessuten snakket med Bondevik på plassen foran Åsane Gymnas i anledning skolevalg før han ble statsminister. Han var liten og halvtjukk. Endret 9. januar 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 - Mamma er tremenningen til Petter Stordalen (har ikke sett et rødt øre av de penga). Jeg var i det gamle huset til foreldrene hans og tittet på det innendørs badebassenget. Og lekte med sønnen hans. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 - Kan gå inn på hovedkontorene til de store bilmerkene i Norge, og blir tilbydt kaffe og alle lederene/sjefene sier hei Aleksander! Åja? Jeg kan gå inn på serverrommet til rikstrygdeverket og tanten min sier "Hei Jonas! Kommer du for å knabbe alt utstyret vi ikke lenger bruker?". Mens jeg svarer "Nei, rommet mitt er desverre fult ..". Jeg tror jeg kvalifiserer som F-kjendis. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 - Kan gå inn på hovedkontorene til de store bilmerkene i Norge, og blir tilbydt kaffe og alle lederene/sjefene sier hei Aleksander! Åja? Jeg kan gå inn på serverrommet til rikstrygdeverket og tanten min sier "Hei Jonas! Kommer du for å knabbe alt utstyret vi ikke lenger bruker?". Mens jeg svarer "Nei, rommet mitt er desverre fult ..". Jeg tror jeg kvalifiserer som F-kjendis. Slipper de folk inn på serverrommet? Trodde det var litt off-limits, jeg. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg har jo tante der, og får en kult gjeste-access-card. No problem! Edit: *Swap*, og jeg er inne. Endret 9. januar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Møtte Jens på flyet en gang. http://www.serqevx.com/DSCN3520.JPG (jeg er han forskrekka i brunt). Vært i avisa noen ganger, lokalavis da. Stod på scena under vitnemålsutdelingen på ungdomsskolen min! Var konfransier eller noe sånt. http://www.serqevx.com/DSCN4616.JPG <-- bilde (jeg er han som ikke prater der) Møtte Per Ståle Lønning i oslo, forstyrra han midt i en ute pils for å ta bilde Fant dessverre ikke bildet nå! Mer kommer jeg ikke på stay tuned Lenke til kommentar
toretors Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så Ahn Vu innlogget på It's Learning Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har møtt Anh Vu en del ganger før. Sist gang jeg møtte henne var da hun sang på en vietnamesisk konsert i fjor vinter. Gikk forresten opp på scenen og ga henne en rose, faktisk Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Er i slekt med den Danske Kongefamilien, ca 5 - 10 generasjoner dær ute. * Eneste i landet som heter Tor-Steve med bindestrek. * var den 3. som kjøpte t610en når den kom, da den butikken var den første som fikk inn disse. (ble det sagt) *Vært på Nait / Tv Horogaland. *Avisa flere ganger, svømming. * Brøtte hanbak på lokalradioen Endret 9. januar 2005 av tbend Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Vært i aftenposten 1 gang, og fikk 3dje plass i NM i lego-bygging som 8åring Jaja AnAnAs, velkommen til kjendislivet. Du blir vant til papparazziene etterhvert Wtf er en kabelsitronsimulator anyway? Endret 9. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har visstnok sett "Olsenbanden Kjell" kommet ut av polet stupfull i mine yngre dager, og for ikke å glemme at jeg har møtt ei BarneTV-tante fra 80-tallet... Og Mutter'n og Fatter'n holdt på å kjøre ihjel enn Nederlandsk skøytedude under OL '94. De bomma Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tok dette bildet for en stund siden... siden dere er så glad i kjendiser, kan jeg jo legge det ut her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg