Gå til innhold

Er det noen kjente på hw.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høhø, Åsane Tidende er jo bortimot landsdekkende... :wee:

Oi, her har vi en Åsabu! Det heter Åsane Tidende nå, før het det Åsaneposten :)

tor_erik, du avslørte deg der :grin:

Edit: ser nå du er fra Salhus, det er jo en egen greie ;) Jeg er fra Ulset...

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar

Er dette tråden om hvem en har møtt, eller hvor kjent du er? :p

Mine andre bragder:

- Kjent innen bilverdenen mtp. artikler

- Navnet mitt står på trykk fra tid til annen i Reveljen

- Har faktisk blitt oppringt fra en importør for jeg hadde klaget på en finesse med en bil. Året etter (2005) Hadde bilen mysterisk vis fått på en ny finesse som var akkuratt slik jeg beskrev jeg ville ha det!!!

- Blir ringt opp for mye å kommentere bil og motorting.

- Kan gå inn på hovedkontorene til de store bilmerkene i Norge, og blir tilbydt kaffe og alle lederene/sjefene sier hei Aleksander!

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Dette har nok blitt en skrytetråd, og det er fint :)

Jeg har autografen til Ingrid Espeli Hovig, og autografen til Eldar Vågan og Viggo i Vazelina Bilopphøggers, oOo

-Møtte Jens Stoltenberg og kona på toppen av Fanaråken i tett tåke :)

-Snakket med Ingrid Espeli Hovig, hun hadde foredrag på ungdomsskolen jeg gikk på, og da ga hun meg en appelsin og så fikk jeg autografen.

-Møtt (ikke snakket med) Bjørn Jensen ("sjef" i Vinskvetten) på vei opp på et fjell

-Stått 2-3 meter fra kongen, eller det vil si, han gikk sakte forbi der jeg sto :p

-Hadde kjøretime, og måtte stoppe en smule brått fordi Rein Alexander buset ut i veien :)

-Sett Trond Viggo Torgersen kjøpe parfyme på Galleriet i Bergen

Dessuten har jeg akt forbi et NRK Vestlandsrevyen-kamera da jeg gikk på barneskolen. Slå den.

Imponerende, eller hva? Jeg er en A-kjendis :whistle:

:p

snowDOG, hvordan har det seg at du har banka opp så mange kjendiser?

Edit: Glemte et viktig punkt:

Jeg er medlem på samme forum som folk som til sammen har møtt stort sett alle norske kjendiser, og en som kjenner Tom Cruise, og en som har møtt Samantha Fox. :w00t:

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Anyway, nok off topic...

Ikke off topic, dette. Åsane Tidenede er en stor lokalavis (i norsk sammenheng), og Åsane Fotball var jo i 1. div for ikke lenge siden.

Jeg har gått i klasse med storesøsteren til en av Åsane-spillerne, jeg! Regner meg nå for Ø.1-kjendis :lol:

Edit: ..og jeg har dessuten snakket med Bondevik på plassen foran Åsane Gymnas i anledning skolevalg før han ble statsminister. Han var liten og halvtjukk.

Endret av cosmo03X
Lenke til kommentar
- Kan gå inn på hovedkontorene til de store bilmerkene i Norge, og blir tilbydt kaffe og alle lederene/sjefene sier hei Aleksander!

Åja? Jeg kan gå inn på serverrommet til rikstrygdeverket og tanten min sier "Hei Jonas! Kommer du for å knabbe alt utstyret vi ikke lenger bruker?".

Mens jeg svarer "Nei, rommet mitt er desverre fult ..".

Jeg tror jeg kvalifiserer som F-kjendis.

Lenke til kommentar

Åja? Jeg kan gå inn på serverrommet til rikstrygdeverket og tanten min sier "Hei Jonas! Kommer du for å knabbe alt utstyret vi ikke lenger bruker?".

Mens jeg svarer "Nei, rommet mitt er desverre fult ..".

Jeg tror jeg kvalifiserer som F-kjendis.

Slipper de folk inn på serverrommet? Trodde det var litt off-limits, jeg.

Lenke til kommentar

Møtte Jens på flyet en gang. http://www.serqevx.com/DSCN3520.JPG (jeg er han forskrekka i brunt).

Vært i avisa noen ganger, lokalavis da.

Stod på scena under vitnemålsutdelingen på ungdomsskolen min! :D Var konfransier eller noe sånt. http://www.serqevx.com/DSCN4616.JPG <-- bilde (jeg er han som ikke prater der)

Møtte Per Ståle Lønning i oslo, forstyrra han midt i en ute pils for å ta bilde :thumbup:

Fant dessverre ikke bildet nå! :no:

Mer kommer jeg ikke på :tease: stay tuned ;)

Lenke til kommentar

Er i slekt med den Danske Kongefamilien, ca 5 - 10 generasjoner dær ute. ;)

* Eneste i landet som heter Tor-Steve med bindestrek.

* var den 3. som kjøpte t610en når den kom, da den butikken var den første som fikk inn disse. (ble det sagt)

*Vært på Nait / Tv Horogaland.

*Avisa flere ganger, svømming.

* Brøtte hanbak på lokalradioen :p

Endret av tbend
Lenke til kommentar

Vært i aftenposten 1 gang, og fikk 3dje plass i NM i lego-bygging som 8åring :)

Jaja AnAnAs, velkommen til kjendislivet. Du blir vant til papparazziene etterhvert :roll:

Wtf er en kabelsitronsimulator anyway?

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Jeg har visstnok sett "Olsenbanden Kjell" kommet ut av polet stupfull i mine yngre dager, og for ikke å glemme at jeg har møtt ei BarneTV-tante fra 80-tallet...

Og Mutter'n og Fatter'n holdt på å kjøre ihjel enn Nederlandsk skøytedude under OL '94.

De bomma :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...