aklla Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 var med i bak-grunnen av storm bare en scene da, det er ikke sikkert den blir med... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Fikk øl fra Prepple under "DumDum Boys i Dødens Dal"-konserten som nylig er sluppet på DVD. Og så kjeftet jeg opp dama i billettluka på Tromsø Lufthavn mens Arthur "Oluf" Arntzen sto i luka ved siden av. Autografhenvendelser sendes til den vanlige adressen . Endret 28. november 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vel, jeg kommer til å BLI kjent, så alle kan like gjerne spørre om autografer nå. Skal nemlig bli Norges første kabelsitronsimulator. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vel, jeg kommer til å BLI kjent, så alle kan like gjerne spørre om autografer nå. Skal nemlig bli Norges første kabelsitronsimulator. At det var for noe? Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Ooh.. Interessant topic. Har en storebror som er reporter i TV 2 Far som er (krise)psykolog. Vært mye på tv i disse dager Møtte Samantha Fox i fjor... Ehm.. Er vel ikke så mye å skryte av, men men.. Ikke så veldig mange som er på hugget her uansett hehe Endret 8. januar 2005 av tHe OvErClOcKeR Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har blitt spandert på en Cola av Bjarne Brøndbo. Slå den du! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hmm, jeg kjenner en som kjenner en fyr som kommer på kino nå i ungdommens råskap som er en film om gamle skolen min! B-kjendis. Du gikk på den skolen ja . Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg er ingen kjendis, men jeg går på skolen til broren til kristian valen da Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg så Bondevik engang. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Årets trener i svømming er min hovedtrener. - det gjør han tid b-kjendis og meg til c-kjendis. (siste der om meg var ironi) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg trente ved siden av Kristin Krohn Devold i jula på 3t. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) det har vært et bilde av meg i ØB (Østlandets Blad) for 10år siden elns var forresten ett der for ca 1år siden også artikkel vi vant tredjepremien i kategorien beste håndverksbedrift på elevbedriftsmessa som var i 2004 Endret 8. januar 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) må si dere skuffer, selv har jeg vert på tv 3 ganger nyhetene en gang handla om broren min, på sånn ekstra trekninggreier var det repotasje om broren min, og jeg jeg gikk bak en fyr som ble intervjua en gang, og lokalavisa 2 ganger (sett bortifra bursdags greiene :/) og så ble jeg intervjua en gang EDIT: glemte nesten at jeg var i dagbladet!!!!, handla også om broren min :/ EDIT 2: og alt dette i en alder av 14 år !!!! Endret 8. januar 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Møtt tore strømøy eller hvordan d skrives er i slekt med han som skriver bøker med tore strømøy er i slekt med en litt kjent rapper møtt tande p. værte på Reser og tvtrøndelag et par ganger vært i adressa og vg et par ganger dær også møtt et par andre rapp grupper også.. har sikkert møtt andre kjendiser også så er jeg kompisen til han som er tre-meningen til han som spiller i american beauty forøvrig drømmer jeg å spille i en 'collage' film ala. Road trip osv. Endret 8. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) må si dere skuffer, selv har jeg vert på tv 3 ganger nyhetene en gang handla om broren min, på sånn ekstra trekninggreier var det repotasje om broren min, og jeg jeg gikk bak en fyr som ble intervjua en gang, Jeg må si at du skuffer! Du har ikke vert på TvTromsøreklame engang! Men det har jeg! Også blei jeg intervjua av radioen på noe som het MOTdagen (som var veldig trasig) Ps. Se resten av mine kjendisfaktorer tidligere i tråden Edit: Skrive-Hans.... Endret 8. januar 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) - Spilte i en kortfilm som rompa til et esel i et barneteater. Hadde 2 replikker og fikk 500 kroner og greier Hovedpersonene var Ane Dahle Torp og han fyren som spilte hovedpersonen i barne-tv programmet Uhu. Han dukket også nylig opp på tv-serien Skolen. - Var gjest på Etter Skoletid på NRK, der jeg skulle fortelle om data. - Var på ABTV og i Budstikka etter å ha drevet en underskriftskampanje om å få ny skole, og nå, 5 år etter, har vi den mest moderne skolen i Norge takket være meg og 2 andre Kjendis kategori: En sterk Y vil jeg si EDIT: Må ikke glemme at jeg kræsja med Vera Vera i kantina på NRK. Ikke akkurat noe life altering moment, men jeg husker det den dag i dag. EDIT2: Her strømmer minnene på; - Mamma er tremenningen til Petter Stordalen (har ikke sett et rødt øre av de penga). - Jeg går på skolen til noen som kom til finalen i Melodi Gran Prix Jr. for noen år siden - Jeg kjenner Pia som spiller dama til Kjell-Bjarne i Elling. Bodde i gata hennes før - Blitt skjelt ut av fyren som driver den offisielle fanklub-siden til Idol-Sandra - Hvordan kunne jeg glemme det?!? : Jeg og en kamerat stod og skifta til treningstøy i en idrettshall da Kronsprins Håkon plutselig spankulerer inn, nikker til oss og går ut på den andre siden. Jeg og kameraten min stod i 20 sekunder og stirra på hverandre, før livvakten hans kom etter. Endret 9. januar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 vurder meg takk litt lengere opp er listen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) vurder meg takk litt lengere opp er listen phø, skal det vøre sånn så...: tanta til en jeg kjenner har regisert elling-filmene, er kompis med en som hav vert på sommermorgen 2 ganger kjenner basisten i The riccochets og tremenningen min kjenner vokalisten, for å ikke glemme at thorbjørn egner var i dåpen min og ga meg signert hakkebakkeskogen bok kommer nok på mer onkelen min kjenner spen thoresen versaagod Endret 8. januar 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ok så du mener at jeg skal begynne å trekke frem litt mere? hvis jeg trekker frem alle kontaktene så blir jeg plutselig en b-kjendis Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hadde en helside i Åsaneposten med svært bilde, tror det var i 1989. Noe kulturuke-greier, tror jeg. Regner meg derfor som Ø-kjendis Altså, det fins trolig folk blandt Åsanes førti tusen innbyggere som er mindre kjent.. Edit: bommet på kulturuke-staving... :!: Endret 8. januar 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg