Wabby Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har vært i lokalavisa for å brenne ned garasjen til læreren min på barneskolen.Kommet i avisa for å ha mistet lappen. Vært nabo med Heidi Hauge i nesten 2 år og trur jeg klarte å kjøre over katten hennes engang... Lovlydighet er ikke din greie. Det har jeg ikke påstått heller, derfor har jeg utelatt noen ting Men jeg er snill da Anyway, har jatta med stoltenberg på telefon da han ville ha bredbånd men det var ikke utbygget der han bodde =) Men men... Nærmeste kjedisstatusen jeg får er vel på stampub'er og kebabsjapper =) Men synes det er tøft jeg, får det vanlige slengt på disken uten å si noe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nei nå ble eg nyskjerrig! Do tell.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 sorry mac, det er ting som man anger på i ettertid og ikke skryter av. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 i 4 klasse kom CBS da vi laga vikingskip av papp. Det var stort Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Så idol kurt er litt av en luring altså? Han drar vel damer som han ALDRI har gjort før. Thats for sure. Og det gjør vel litt av hvert med topplokket... og ikke minst junior downstairs! Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) - Gikk i klasse med Magne Hoseth fra førskolen t.o.m. 8. klasse - Gikk i klasse med Erlend Ulltang (NM-svømmer) på gymnaset - Har slått av en prat med Michael LePond, bassisten i Symphony X - Har pratet med Mike Portnoy, trommis i Dream Theater, i chatterommet hans - Er samboer med tidligere leder i Stavanger AUF Endret 3. november 2004 av Naigewron Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 - Har slått av en prat med Michael LePond, bassisten i Symphony X- Har pratet med Mike Portnoy, trommis i Dream Theater, i chatterommet hans Nå ble jeg missunnelig Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Så idol kurt er litt av en luring altså? Han drar vel damer som han ALDRI har gjort før. Thats for sure. Og det gjør vel litt av hvert med topplokket... og ikke minst junior downstairs! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ja, det hadde jeg nesten glemt. Jeg har sittet på samme fly som Kjell Evis. !!! Kjell Elvis var naboen min i åtte år. BEAT IT! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har vært brukt som reklame for en fotobutikk i lokal avisa som liten.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har vært brukt som reklame for en fotobutikk i lokal avisa som liten.. Me to, bare på tv da. Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Ja, det hadde jeg nesten glemt. Jeg har sittet på samme fly som Kjell Evis. !!! Når jeg var hos en jeg kjenner så var han på besøk der av en eller annnen merkelig grunn. Edit: typo Endret 3. november 2004 av The Erland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 wOw, send meg en autograf Lenke til kommentar
GTS Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 -Har vært i lokalavisen et par ganger pga. diverse anledninger. -Kom i helfigur på TV Østfold i sammenheng med billettkø på SW Episode 1 :-D -Har truffet Steve Vai -Har truffet Joe Satriani -Har truffet Beckham, Solskjær, Schmeichel, Sheringham, Keane, Giggs++ Man. Utd. spillere. -Intervjuet Pen Jakke (rap-gruppen) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg er firmenningen til Jon-Arne Riise. Woo. Endret 3. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tør påstå at jeg har pult begge døtrene til Heidi Hauge. (hun ene er ikke 100% Heidi Hauge's datter da ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Tør påstå at jeg har pult begge døtrene til Heidi Hauge. (hun ene er ikke 100% Heidi Hauge's datter da ) Du var ikke bortpå Heidi også da? Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Greit nok at hun er MILF, men slikt overlater jeg til en av de nærmere naboene, som liker å hoppe på trampolina demmes i fylla, eller kjøre over katta som nevnt før her. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hmm.. - Har vært på en del LAN med sønnen til Øystein Sunde. Der jeg også hilste på far Sunde - Samme gutt har bitt meg i fingern. Har fortsatt arr. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg kjenner John Ertzgård, og morra hans og broren hans Thomas Jeg lekte med John når jeg bodde i krogstadelva, Mamma og Grace (morra til John om jeg ikke husker feil) var en del sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg