Gå til innhold

Er det noen kjente på hw.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tråden heter ikke "hvilke kjendiser har du sett/møtt?".  :roll:

"Jeg har ved en feiltakelse ring nummeret til Arve Tellefsen og hørt telefonsvareren hans"

:roll:

Virker som jeg er den største kjendisen her, og det er ille (se tidligere post).

Hmm.. I hvilken sammenheng kommer navnet ditt på tv?

Lenke til kommentar

Mess TV, Snowdog? Sånne frekkheter vil jeg ha meg frabedt :!:

el-asso har helt rett... Tabloid (og SøndagsTabloid). Han har også helt rett i at jeg jobber i fotobutikk. Heltid på fotobutikk, pen ekstrainntekt på TV 2. Står under "Foto" på Tabloid og "Grafikkavikler" på SøndagsTabloid om noen er veldig interessert. Har også Autocue på Absolutt Underholdning, men der er det ikke noen rulletekst. Ellers jobbet jeg på Sone 2 de første par-tre sesongene, og satt rett bak programlederen.

Så det er ikke mer spennende enn det.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
* Sett Tore Strømøy ca mange ganger på nærbutikken min pga han jobber på NRK'n like ved her!

Du bor med andre ord ikke så langt unna enten:

* Bunnpris på Tyholt

* Valentinlystsenteret

Har jeg rett?

Forresten så kan jeg jo legge til at jeg vet hvor mpetreChristine bor, bare noen hundre meter fra huset mitt :o

Lenke til kommentar

Jeg har vært i lokalavisa for å brenne ned garasjen til læreren min på barneskolen.

Fikk autograf av Eli Rygg når jeg var liten

Dobbel midtside i Nordlys, skriv om på nettavisen og snakket om på P4 vinter 2000/2001 for å ha fortalt sannheten om befal og de sin fyll på forsvaretsbilligbarer.

Forside på lokalavisa for å ha vært på TG 6 ganger :roll:

Vært tilskuer til NM i langrend, kom i bakgrunnen på NRK nyhetene i et micro sekund.

Kommet i avisa for å ha mistet lappen

Vært nabo med Heidi Hauge i nesten 2 år og trur jeg klarte å kjøre over katten hennes engang... :whistle:

Festet i samme huset som Maria Mena bor i på Frogner.

Blir gjenkjennt på Norges beste Kebab plass av eieren (selv om jeg er der skjeldent og bor 3 timer unna), Nesbru Kebab rocker.

Det var vel det jeg kom på i farta... :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg har vært i lokalavisa for å brenne ned garasjen til læreren min på barneskolen.

Kommet i avisa for å ha mistet lappen.

Vært nabo med Heidi Hauge i nesten 2 år og trur jeg klarte å kjøre over katten hennes engang...  :whistle:

Lovlydighet er ikke din greie. :D

Lenke til kommentar

Var på nyhetene da Marinen tok over Bergen Hus Festning. Jeg var en av de to gakkgakkene som heiste opp flagget for første gang for marinen. Minst 100 stk fra marinen var møtt opp og masse folk fra pressen. Gjett om jeg ikke følte meg høy i hatten da. :lol: I værtfall ikke når min mor fant ut det. :!:

Var på lokal nyhetene da en elv rant over det enestedet jeg jobbet en sommer. Masse vann og dritt og lort som hadde rent ned rundt en blokk der det bor masse rikinger. Eks Kaffe Frile bodde før. :tease:

De sa på nyhetene at beboerene hadde begynt å rydde unna. Ye right. Om de hadde tatt i en spade noen gang. :lol:

Lenke til kommentar

Jeg er moderator på HW :)

Blir gjenkjent på diverse nettsider rundt omkring og når jeg spiller onlinespill :)

Ellers er det bare litt lokalTV og -avis tilfeldigvis tror jeg. Hmm. Har en egen tegneserie pågående om meg da. 50 striper. tegneren har hatt en liten pause en stund :)

Lenke til kommentar
el-asso har helt rett... Tabloid (og SøndagsTabloid). Han har også helt rett i at jeg jobber i fotobutikk. Heltid på fotobutikk, pen ekstrainntekt på TV 2. Står under "Foto" på Tabloid og "Grafikkavikler" på SøndagsTabloid om noen er veldig interessert.

Ahh, måtte få med meg Tabloid i kveld og jaggu dukket ikke navnet ditt opp på rulleteksten. Du får hilse Pål T. neste gang :p

Har forresten selv 6-7 ganger på forsiden av hw.no uten at det akkurat betyr at jeg trenger sekretær til å besvare fanposten :roll:

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Har vært på tv (norge rundt).

Har vært på Tvtromsø.

Har vært i avisa.

Har sett Tom sterri.

Har plagd vettet utav Dan Børge Akerø.

Kjendis deluxe

Det virker som om alle i Tromsø og omegn har vert på/i:

-Avisa Nordlys

-Avisa Tromsø

-Lokalradioen