ace_ventuora Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vært i Oppland Arbeiderbald mange ganger for konserter og håndballkamper rundtomkring. Hoff jente og guttekorps, og Lena/kolbu/KK. Kommer faktisk i den avisen i morgen, spilt kamper nå i helga. Søstera mi var med i reklame for CC Gjøvik på TvInnlandet. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Tja....gir ut skive i USA, Japan og Europa utpå nyåret, så vi får se hvordan det går. Spiller i Circus Maximus. Sjekket ut låtene som ligger på deres hjemmeside. Knall bra Skiva deres skal definitivt havne i min platesamling ontopic: Jeg er ingen kjendis, og kjenner ingen kjendiser. Det eneste jeg kan komme på er at jeg har utvekslet noen få ord med Alex Rosèn. Har også sittet på samme fly som Sissel Kyrkjebø. Endret 31. oktober 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ja, det hadde jeg nesten glemt. Jeg har sittet på samme fly som Kjell Evis. !!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har sittet på samme fly som Dronning Sonja.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg er jo super-kjendis (det kon jo sikkert diskuteres da )! Her er min "lange" liste: - Har vert i en TvTromsø-reklame rundt 1995 - Thomas Hafstad er 4-meningen min eller noe sånt - Har vert i bakgrunnen på TvTromsø flere ganger -Vert på lokalradioen - Fettern min så Tom Sterri (var det ikke det han het?) "ni-stirre" inn gjennom ruta på en grillbar i Tromsø... Dette kvalifiserer meg vel som en suppekjendis Edit: Var på radionen for litt siden, angående MOTdagen Endret 27. november 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hmm... Jeg har jo vært ettpar ganger i Lokal avisa og har vært i bakgrunnen på TV en gang eller to. Tror jeg er litt i slekt med Tommy Steine, fordi mora mi heter jo Steine til etternamn og ho har sakt at forelda hans bur/budde i nærheten av oss. Alså 2-5 km avstand og slekta mi bor der. Har stått 50 cm frå Mette Marit. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Skal vi se: - Jeg kjenner Gaute Ormåsen (Ble nr.2 i Idol en gang) - Jeg hadde Gaute Ormåsens far som engelsklærer på VK1 og 2 - Jeg har fått en hare i porselen av en kjent norsk klasisk pianist (husker dog ikke navnet akkurat nå) - Hvis jeg ikke tar helt feil kan jeg dokumentere at jeg er i slekt med den orginale kongefamilien fra vikingtiden. (Jepp, dønn seriøst faktisk) - Har vært på lokaltv et par ganger - Vært i lokalavisen et par ganger Var det noe mer da? Tror da ikke det. Edit: jepp var mer. - Brodern har hatt Eskli Ervik som lærer - En av Robinson-deltakerne var lærer på ungdomskolen - Hilst på Geir Lystrup (sikkert ikke alle som veit hvem han er, men han har iallfall vunnet en Amandapris) Edit2: luke skriveleif Edit3: Selvsagt er det mer: - Jeg kommer fra "stedet Gud glemte", altså Brumunddal. Edit4: å hvordan kan jeg glemme den her. - Kjenner en som har vært filmet sammen med Røkke og har masse kontakter, blandt annet med Kofi Annan. Endret 31. oktober 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 - En av Robinson-deltakerne var lærer på ungdomskolen Når vi er inne på lærere. Vi hadde Frithjof Wilborn som lærer på barneskolen Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har laget en film som ble nominert til Amandus. Noen som vil ta på meg? Eh? Eh? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg må legge til at faren til Erlend Loe er lærer på min gamle VGS. Endret 31. oktober 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvor er det dere møter alle disse kjendisene? Tror ikke jeg har sett noen kjendiser, jeg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvor er det dere møter alle disse kjendisene? Tror ikke jeg har sett noen kjendiser, jeg. bor på feil kant av byen vet du Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg var den rikeste 7åringen som levde i hele mosambique det halvåret jeg var der Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 bor på feil kant av byen vet du ÅH! Piece of ass. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sett Shakira Hørt/sett på Arnold, tha man, holde en tale Broren min (dørvakt) har faktisk sett idol kurt dra med seg 2-3 damer opp på et hotel rom, på en fest, etter konsert.... Sett dronning sonja Møtt DDE. Vært på hell blues og sett div. artister, deep purple for å nevne en.. Det jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har vært på cæsar, flere ganger. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Har solgt pølse til Sirkus merano sjefen, og andre kioskvarer til Thomas Leikvoll (tror han hadde noe på tv2 for noen år siden). Har hilst på flere generaler i hæren og den forrige GIHV, Odd Frøyse Tangen. har også tatt samme fly som forsvarsjefen, Sigurd Frisvold. EDIT Typo Endret 1. november 2004 av valentino Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jg har Z Dina!!!!1 :woot: Lenke til kommentar
T.L Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg kjenner Jon Michelet og har servert det 13-årige sjakk-geniet som til stadighet dukker opp i avisen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg var på Roskilde og så sånn ca 200 kjente fjes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg