Luke Lovegroove Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det noen A- eller B- kjendiser her på dette forumet? Noen som har vært masse på tv? radio? spiller i et kjent band? Et eller annet? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg ville si jeg er en "ø" kjendis...var i avisen for for 10 år siden.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hmm, let me see. Mine meritter: - Var med i Norge Rundt for et par år siden som en sopp i bakgrunnen. - Synger i Ventrilo når jeg kommer full hjem fra byen. - NM-sølv i muskelsporten golf. - Progamer (Vet hvem drei og stifler er osv.) - hmmm Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ser der ja. Gratulerer. Da skriver jeg deg på listen, så lager jeg en ny tråd etterpå der alle kjendisene kan skrive autografen sin... digital signature vettu. Blir nok bra. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg er ganske kjent! Jeg har vært med på Bykampen, vært i avisa på to sider om meg (!!) og jeg har vært på lokal-tv og spilt battlefield, fikk fri fra skolen for å ta drosje til NRK og spille. Præhæ! Jeg må vel si at jeg er en A-Kjendis. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Når jeg var oppe i Eiffeltårnet i Paris, så var det et TV-team der som filmet et eller annet med en reporter foran kamera. Da så jeg mitt snitt til å tilfeldig spasere bak reporteren, se heltemodig ut over Paris, og snike meg ut av kamerabildet igjen. Altså er jeg en F-kjendis i frankrike. EDIT: Send PM, så sender jeg signert bilde i posten. Endret 26. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vært i bakgrunnen på tv innlandet. jepp, ganske stort! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hmm, jeg kjenner en som kjenner en fyr som kommer på kino nå i ungdommens råskap som er en film om gamle skolen min! B-kjendis. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 En venn av meg sin far kjenner Bill Gates. Trond Mohn har spist middag hos oss. Min bestefar datet Danielle Steele. Jeg er blitt intervjuet 3-4 ganger, alle i LAN-sammenheng. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Eneste jeg kommer på som kunne komme i nærheten er kns, den ene halvdelen av elektronikabandet Elektrofant. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Hmmm *Japanere har vel tatt over 50bilder av meg og kompisen når det var fiske konkurranser på lille lungegårdsvannet og vi hadde fått mye fisk. *Har vært 2 ganger på tvBERGEN (nå tvhordaland) da de lagde reportasje om fiskekonkurranse i vågen. *Har kommet på LOTV en eller flere ganger da eg var med å lage en video der når eg gikk på ungdomsskole der. *Japanere har igjen tatt mange bilder av meg og "gamle" hunden min som eg spilte fotball med og som turistene ble imponert av. *Ble filmet av thailandsk tv da de lagde en reportasje om en ny anime figur butikk i world trade cente i bangkok. *kommet i BA/BT flere ganger av idiotiske fjortiss grunner der eg hadde første siden engang for noe grusomt eg gjorde. Edit: Santoz kom på VG engang i en bildekonkurranse. Kommer ikke på flere. Endret 26. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har vært i vi menn.... Å alle morsomheter som omhandler pin-up bilder ignorerer jeg! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 * Sett Tore Strømøy ca mange ganger på nærbutikken min pga han jobber på NRK'n like ved her! * Vært i avisa ca 1 gang Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 -Jeg har hatt Silje og Sturla Dyregrov (TVNorge) som barnevakt. -Ble filmet mens jeg sto på telemark nedover skibakken på Voss av en NRK-reporter som skulle lage innslag om besøkstallene på Voss Ski- og Fjellheiser, kom på nyhetene om kvelden. -Jeg har blitt kalddusjet av Alexander Dale Oen (han som svømte i EM og OL) -Har vært på bursdagssidene i BT to ganger. -...har også vært med i noen små repotasjer på siden av avisen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kjenner sønnen til Tor Endresen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kjenner Thomas Alsgaard Han var forøverig naboen min. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Min maskinvare: 18CM Dikky: Tror ikke du er størst. Endret 26. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Steffy, snakker om eregert da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Oja, then so. Hvor stor er den da? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jeg har tendensen til å bli filmet når man filmer publikum på fotballkamper og slikt, har opplevd det flere ganger nå. 1 landskamp også, jeje. Jeg har også blitt filmet som tilskuer under filmstevne, var i norge rundt den ene gangen. Den andre gangen tror jeg ikke det kom på tv, men de filma oss fordi vi var en gjeng og stanga hverandre med militærhjelmer hehe Gjett om vi hadde vondt i hodet etter en stund. Edit: Kom på en ting til, en liten kommentar med noe piss jeg skrev om skolen min kom i VG. For VG ville ha en dokumentar om "den nye skolen", vi drev mye med gruppearbeid. Jeg syntes det var noe tull. Dessuten har jeg vært avbilda i lokalavisa en gang da jeg deltok på judokurs, og i det lokale idrettslagets blad et utall ganger av en eller annen merkelig grunn (har aldri utmerka meg i sport). Endret 26. oktober 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg