Sponis Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Plutselig har pcen in begynt å gå i kvilemodus etter ein stund. Skjermen blir svart, og det tar ca. 5 sekkunder før den er normal etter at eg har rørt musa. Kordan skrur eg dette av? Det er irriterende når eg laster ned ting. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ingen som veit? Det haster ganske. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Er det virkelig ingen som veit kordan man skrur av ventemodus i windows 98? Lenke til kommentar
above Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Slutt å spam din lamer! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Det hadde gått mange dager, og ingen svarer på tråder som ligger på side 8. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kutt ut hvilemodus, høyreklikk skrivebord>egenskaper>skjermbeskytter> strøm>gjør ditt valg... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 No har eg satt ventemodus til aldri. Men etter ein halvtime er den på. Kva skal eg gjere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå