Gå til innhold

GTA SA - Forsinket i norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok jeg har ikke lest alle innleggene her men er dette bare spekulasjoner fra dere eller er det noe som har kommet ut fra den norske spill utgiver?

Hvis det er håndfasts fakta på dette så kan jeg begynne og uroe meg men hvis dette er bare oppspinn for det er noen som er litt nervøse så tror jeg ikke på det. hehe

+ jeg tror alle får dem som vil ha, hallo husker jo GTA 3 og VC alle var så redde for at dem skulle bli utsolg, husker å lese at til og med da kunne ikke alle få spillet kun dem som hadde forhåndsbestillt. Men det som faktisk skjedde var..

 

:omg: Butikkene hadde mer enn nok fra og med en uke etterpå releasen!!! :scared: hehe

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
ok jeg har ikke lest alle innleggene her men er dette bare spekulasjoner fra dere eller er det noe som har kommet ut fra den norske spill utgiver?

Hvis det er håndfasts fakta på dette så kan jeg begynne og uroe meg men hvis dette er bare oppspinn for det er noen som er litt nervøse så tror jeg ikke på det. hehe

+ jeg tror alle får dem som vil ha, hallo husker jo GTA 3 og VC alle var så redde for at dem skulle bli utsolg, husker å lese at til og med da kunne ikke alle få spillet kun dem som hadde forhåndsbestillt. Men det som faktisk skjedde var..

 

:omg: Butikkene hadde mer enn nok fra og med en uke etterpå releasen!!! :scared: hehe

Da Vice city kom var det ikke lett å få tak i en utgave.. Jeg måtte kjøre fra Oslo til Drammen for å få tak i min utgave. Da hadde jeg sitti i tlf i 2 timer...

Lenke til kommentar
Da Vice city kom var det ikke lett å få tak i en utgave.. Jeg måtte kjøre fra Oslo til Drammen for å få tak i min utgave. Da hadde jeg sitti i tlf i 2 timer...

 

Ok, da var du kansje litt uheldig. Men da skulle du ha tatt deg en tur til Lørenskog, et sted mitt mellom Oslo og lillestrøm å her var butikkene stappa fulle av spillet opp til en uke. Så begynnte det å dabbe av ca 1 mnd`s tid. Å jeg sier ikke dette for det er 1 gangs tilfelle, dette er noe som alltid skjer. I allefall her nede.

 

Folk er redde, tror den ikke vil komme. Butikken syker ut alle kundene sine og sier at dem har leverings problemer. Dagen den slippes druker alle butikkene i det spillet. For da har alle bestillt over nettet mens det ligger masse kopier og go gjør seg ute på markedet. altså butikken.

 

Stressende verden vi bor i :blink:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Vi som bestillte fra gamesmix får ikke idag, kanskje vi får i moren, men de som bestillte fra cdon.com fikk i dag(lucky Bastards)

Dette gjelder vel kun de som bestillte fra 25. til 27. eller no, pga. vareopptelling hos gamesmix. Mitt er levert og kommer ganske sikkert med posten i morra. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...