janfredrik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei, jeg formaterte pcen min her om dagen, og fant ut av at noen feriebilder hadde forsvunnet. Har hørt at det finnes det noe program for og få tilbake slettede filer! Takk for svar! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Mistet du dem etter du formaterte, kan du gå hit: Start>Alle Programmer>Tilbehør>Systemverktøy>Systemgjennoppretting Her kan du velge tidspunktet du vil "skru" tilbake til.. Vet at du har en annen tråd om dette og noe virus der du har postet det samme spørsmålet, siden du har det, er det liten vits og imot retningslinjene å lage fler tråder om det samme Endret 26. oktober 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er i teorien fullt mulig å gjenopprette filer fra formaterte partisjoner, så lenge du bruker det rette programmet, og ikke har overskrevet områdene filene lå på.. har gjort det før selv, men husker ikke hvilket program jeg brukte. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er i teorien fullt mulig å gjenopprette filer fra formaterte partisjoner, så lenge du bruker det rette programmet, og ikke har overskrevet områdene filene lå på.. har gjort det før selv, men husker ikke hvilket program jeg brukte. Oki, så lærte jeg noe nytt i dag også Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Det er i teorien fullt mulig å gjenopprette filer fra formaterte partisjoner, så lenge du bruker det rette programmet, og ikke har overskrevet områdene filene lå på.. har gjort det før selv, men husker ikke hvilket program jeg brukte. Vet du hva det heter? _________ Og til deg Kasp.: Jeg kunne jo ikke fortsette på den tråden, for da hadde jo emne blitt feil! Det sjønner vel du også? Endret 27. oktober 2004 av janfredrik Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det finnes et program som heter getDataBack, har ikke prøvd det selv, men har sett det anbefalt til andre som har havnet i den samme uløkka som deg Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Prøvde det, syns det var litt avensert.. Menmen.. Noen som vet om andre program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå