Sir_cruz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Leter etter en side som sitter på kopier av Fronten\baken på DVD filmer jeg har ikke scanner og får derfor ikke gjordt noe med Backuppen untatt og skrive på hvit ark, som er utrolig kjedelig Noen som har noe ider\sider (Pleas ikke kom med den , Kjøp scanner kopi maskin osv ) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Dvd-coverz.com er jo et alternativ. Tysk Side Her - men det overlever du sikkert. LEn smule mer utfyllende. DigitalBits - noen her også. Håper det hjalp litt da... Endret 26. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 THX M8 Skal skjekke ut sidene nå får se om de har alle 60 filmene da de har sikkert noen av de da Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja den tyske siden er ganske ekstensiv iallefall. Eller skan du bruke image-databasen til google også. hender man er heldig! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Altså, nå har det vært tre tråder om akkurat samme tema, nemlig "hvor kan jeg finne DVD-cover?", på under èn uke! Hva med å bruke søkfunksjonen litt flittigere? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Altså, nå har det vært tre tråder om akkurat samme tema, nemlig "hvor kan jeg finne DVD-cover?", på under èn uke! Hva med å bruke søkfunksjonen litt flittigere? Skal prøve og huske den der... Fikk scar med en gang da Så det er nesten enklere , hehe Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Tysk Side Her - men det overlever du sikkert. LEn smule mer utfyllende. Søke funksjon Man har funnet over 20 stk. da Takker Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Mission accomplished! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hva med å søke på "DVD covers"? Jeg fikk opp det beste forslaget hittil, om jeg får si det selv: http://www.cdcovers.cc/dvd_d.php Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ahehhae Har vært innom der mange ganer, men gikk utifra det kun var cd-covers. Duuuh. Blind er jeg - meget meget blind. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 http://www.cdcovers.cc/dvd_d.php fant alle jeg skulle ha, untatt Bare bea (Norsk som bare det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå