SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hadde noen store høytalere nærmt skjermen en gang som gjorde at det ble stygge farger men på skjermen min er det noe som heter Degauss som fikser dette magnet farge feilen. har flyttet høytalerene nå. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 men på skjermen min er det noe som heter Degauss som fikser dette magnet farge feilen. oi. har du virkelig Degauss-funksjonen? Da må du ha en virkelig super skjerm ass Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Regnet med at alle hadde det men så har eg ikke sett på om andre skjerm har det. KADÅ? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Mangnet + Skjerm? Bare nesten like artig som mangnet + hardisk, eller hardisk + fryser + 1 døgn... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hehe har hørt at man skal få bra sikkerhet på diskene hvis man legger en magnet over HDDen før man legger seg om kvelden Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ikke vær slem nå... Det er gjerne ikke alle som ikke skjønner at den sikreste måten å ikke bli frastjålet noe, er å ikke ha noe. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Oversatt til norsk betyr det? :google: Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Skjønte du ikke det jeg sa, får du prøve igjen. Du trenger gjerne flere forsøk. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Prøver i i fullt alvor og si at jeg ikke kan lese norsk? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Prøv og sny skjermen oppned og se på alle de fine fargene som kommer opp da! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Vell jeg går fortsatt som paperboy , gidder ikke og si at jeg skal slutte. Er liksom så mye arbeid. Kan like greit gå med avisen. Er Norpapp jobben jeg ikke har lenger. Men jeg skal søke om utplassering snart. Skal spørre på so godt som alle service verkstedene her i bergen. (Til jeg får 2-3uker da) Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Dette har skjedd meg flere ganger: Kompis: "Fy faen, skjermen min holder jo på å konke helt jo!" (morsomme farger på skjermen, en svær høytaler på hver side av tv'en...) Meg: "Det er fordi magnetene i høytalerne dine ødelegger tv'en din" Kompis: "Javel?" (ser på høytalerne, ser på tv'en, lener seg tilbake...) [en uke seinere...] Kompis: "Den jææævla tv'en blir jo bare værre og værre jo!" (enda morsommere farger på skjermen & et par nye "effekter", fremdeles svære høytalere tett intill tv'en) Meg: "DOH!" ...hos noen folk funker det %¤"/"/%"¤ ikke med teskje engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå