DeejPhant Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Noen som har prøvd å ta en magnet intill en CRT skjerm... ? Ganske facinerende Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Nei, hva skjer? Nå prøver jeg.... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: DeejPhant skrev (2002-05-22 00:12):Noen som har prøvd å ta en magnet intill en CRT skjerm... ?Ganske facinerende Helt til skjermen din ikke funker lenger ja... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 det er tøøøøøøøøøøøøøøft ... masse fine farger ... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Tviler på at dette er så bra for skjermen da.. Var på tronica (LAN) for noen år siden, der satt en fyr med tv og noen scvææære høgtalere ved siden av. Stakkars tv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-05-22 14:10):Tviler på at dette er så bra for skjermen da.. Var på tronica (LAN) for noen år siden, der satt en fyr med tv og noen scvææære høgtalere ved siden av. Stakkars tv. Det man kaller harry-lan? Altså når folk dreger med seg pc'høytalere. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: B|Real skrev (2002-05-22 17:13): Quote: SirHartge skrev (2002-05-22 14:10): Tviler på at dette er så bra for skjermen da.. Var på tronica (LAN) for noen år siden, der satt en fyr med tv og noen scvææære høgtalere ved siden av. Stakkars tv. Det man kaller harry-lan? Altså når folk dreger med seg pc'høytalere. PTS. ingen av høytalereane på juletronica var større enn meg! så det så. :smile: eller, kanskje to høytalera, men dei var så stor at dei blei kasta ut. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 lillebroren min klarte å ødelegge bilde på den gamle 15t skjermen min med en diger magenet :x. Degauss fjernet mesteparten av fargene, men det er en diger sirkel me farger rundt midt på skjermen som ikke går vekk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Noen på u.skolen vår hadde puttet kraftige magneter på skjermene på data rommet der skjermene måtte byttes ut pga fargene. Lurer på om de noen la merke til magnetene? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Magnet ved skjerm? omtrent like smart som å putte pcen i sirup det... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vell man kødder bare litt med elektronstrålen. Er egentlig morsomt og påvirke det magnetfeltet som får den til og treffe de forskjellige styregitterne og slike ting. (Har gjort det EVIG mange ganger) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Spør kammeraten min som jobber på byggmakker. han vet en del om magneter... også at magneter forårsaker døden for alle bankkort Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vell man kødder bare litt med elektronstrålen. Er egentlig morsomt og påvirke det magnetfeltet som får den til og treffe de forskjellige styregitterne og slike ting. (Har gjort det EVIG mange ganger) Vil du gjøre det med den nye skjermen også? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vell jeg har prøvd ,men bare i noen sekunder. Tør liksom ikke tulle med en ny skjerm. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vell jeg har prøvd ,men bare i noen sekunder. Tør liksom ikke tulle med en ny skjerm. ikke så farlig med den da. du kan vel bare kjøpe ny når den er i stykkker? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 lillebroren min klarte å ødelegge bilde på den gamle 15t skjermen min med en diger magenet :x. Degauss fjernet mesteparten av fargene, men det er en diger sirkel me farger rundt midt på skjermen som ikke går vekk Man kan ofte fikse slikt ved å la monitoren/TV'en stå helt av i en ganske god stund. (Kanskje dagevis. Er ikke sikker). Og helst langt unna magneter) Foreldrene mine hadde en TV en gang hvor de innebygde høyttalerne forstyrra bildet. der måtte TV'n stå helt av ca. en helg for å få vekk fargene i hjørnene. (Heelt av. Ikke stand-by!). Snakker om møkka-TV Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vell jeg har prøvd ,men bare i noen sekunder. Tør liksom ikke tulle med en ny skjerm. ikke så farlig med den da. du kan vel bare kjøpe ny når den er i stykkker? Tror du jeg er laget av penger eller? En 21" skjerm koster pæ`æng Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hvordan kan jeg vite om du er laget av penger? du kan drite dem for alt jeg vet... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vell jeg kan nok avkrefte det med en gang. Jeg må tjene dem på vanlig måte. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Så vidt jeg vet har ikke du noen jobb?, så hva blir vanlig måte da? eller har du jobb? fått deg noe nytt etter at du slutta som paperboy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå