Lettpåfot Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det egentlig stor forskjell på disse to versjonene? Noen som vet hvor mye mer en kan overklokke 35W'ern i forhold til 45W'ern? Tror prosessoren blir kjørt med en thermalright SLK-947-U + Papst-vifte.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 35W klokker vistnok bedre enn 45W. Det er dog bare et rykte, jeg har ikke sett noe som beviser dette, men i teorien så skal det jo stemme Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Får du tak i 35ern, så kjøper du jo seff den! Lenke til kommentar
Lettpåfot Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Den er litt dyrere, og hvis begge klokker like bra... Men du har sikkert rett, hadde bare vært fint å fått vite noe om dette. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Det jeg har hørt (så jeg garanterer ingenting ) er at 35W klokker best på luft, men har du vann/fase kjøling så er 45W et bedre valg da den klokker lengre (med veldig høy volt). Dette er noe jeg har hørt, så jeg går på ingen måte god for den påstanden. Jeg ville valgt 35W. Kjører min på 2.5GHz med fine temperaturer. Klarer mere, men det blir litt for hett sånn at jeg må skru opp viftene såpass at det ikke er verdt det. Grunnen til at 35W koster mere er fordi det er den folk vil ha Endret 26. oktober 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå