AK47 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Maskinen min fryser seg alt for ofte under spill, som i Counter Strike Source og Codename Panzers. Jeg har en Coop-pc med Ati Radon 9800 XXL - 392/338 (Pro med XT kjerne). De siste driverne er installert og jeg har i tillegg økt minne i maskinen til en gigabyte. Jeg har en mistanke om hva det kan være: Jeg har montert på en ekstra S-ATA harddisk, som jeg hadde på den forrige maskinen. Derfor måtte jeg koble til et ekstra kort i maskinen, som ga S-ATA-porter. Den eneste ledige tilkoblingen ligger tett til grafikkortet, og det første jeg tenkte på at her blir det trangt om plassen for vifta. Kan det være tilfelle, og årsaken til at maskinen til stadighet fryser seg når den jobber med krevende grafikk? Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Gå tilbake til 4.9 drivern med det gamle kontrollpanelet . 4.10 har masse bugs etter egen erfaring Etter at jeg slettet 4.10 med CCC var alle mine problemer borte Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Gå tilbake til 4.9 drivern med det gamle kontrollpanelet . 4.10 har masse bugs etter egen erfaring Etter at jeg slettet 4.10 med CCC var alle mine problemer borte Takker, skal prøve det Lastet for øvrig ned et program for overklokking, som jeg mente jeg hadde hatt inne på maskinen før, som jeg ikke kunne finne igjen. Det viste seg at den var betydelig overklokket, noe som egentlig er unødvendig med et såpass godt grafikkort. Det var vel fra tiden da jeg fikk maskinen og skulle se på mulighetene. Men det som var rart er at programmet bare forsvant, og maskinen ble stående på dette nivået. edit: Det var RivaTuner Endret 27. oktober 2004 av AK47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå