remerserr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Appropos spinning av hardisken; håper det ikke bråker for mye... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Tviler sterkt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 rart at Apple ikke hadde gode gamle ånden med at de oppgraderte modellene kostet det samme som den gamle. Blir Mini på meg enn noe fargeskjerm tror jeg. Vil ha en kurant søt spiller Samme her. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Trenger plassen grunnet at jeg skal bruke den til en ekstern hd å flytte flere GB dagen så 1 60GB iPod Photo 60GB skal jeg ha Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 nei nei, det ble en 40gig vanlig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hadde den kommet i 120gig++ hadde den muligens vært interessant, men fargeskjermen/bildefunksjonen er jo noe rimelig håpløst og fordyrende tull. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er jo harddisken som koster, ikke fargeskjermen, er jo ikke slik at små fargeskjermer er noen ekslusiv industrinyhet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er jo harddisken som koster, ikke fargeskjermen, er jo ikke slik at små fargeskjermer er noen ekslusiv industrinyhet. Det er sjelden selve material/dele kostnadene er vesentlig høyere for nye versjoner. Det er "hype kostnaden" som fordyrer. Fargeskjermen skiller seg ut og er dermed noe man tar høyere pris for. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Ja. Ipod kunne lett vært opp mot 1000 kr billigere. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 65536 farger er jo ikke all verdens... Jeg ville ventet til det kom en oppgradert versjon! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Kunne tenkt meg de gamle med 4 hvite knapper med rødt lys i. Generasjon 2 var det vel. Tynne, stilige og akkurat nok med plass. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 65536 farger er jo ikke all verdens...Jeg ville ventet til det kom en oppgradert versjon! Oppløsningen teller mye mer enn fargene egentlig. Større oppløsning er heller å foretrekke når den først har et "greit" fargenivå på skjermen. (65 tusen farter eller mer). Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Prøvd den, den viser bildene fin fint. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Prøvd den, den viser bildene fin fint. Har en 60Gb nå og den viser bilder perfekt. ER blitt utolig glad i den. Bilde funksjonen er praktisk, og så har jeg ikke noe i mot 20 ekstra GB. Den er KONGE. Men om det kommer en my mac til 499$ så har jeg en ipod som er dyrer en en hodeløs mac Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kunne tenkt meg de gamle med 4 hvite knapper med rødt lys i. Generasjon 2 var det vel. Tynne, stilige og akkurat nok med plass. *Pirke**Pirke* .. Det var 3. generasjon... I alle fall ikke 2. 2. generasjon var med touchwheel eller hva de nå enn kaller det. Den første var 5 gb versjonen som kun funket på mac var det ikke? Og til alle som sier Ipod og IPhone osv.: iPod, iPhone, osv. En annen ting, Jeg syns at den versjonen som kom før iPod Photo, den som er lik, bare uten farger, er perfekt. Den mangler bare det røde lyset som gjorde forrige generasjons iPod så søt. Og iPod Photo er totalt unødvendig syns jeg. Om man ser bort fra når man f.eks. skal ha presentasjoner og sånn som ikke krever så mye. Bare ta med iPod og kople til tven. Slippe alt stresset med å ta med seg den bærbare. Det ser jeg, men ellers er det jo unødvendig å ha farger på en skjerm jeg sjelden ser på. Jeg bytter jo sanger i lommen jo. Men jeg sa jo omtrent det samme når det gjaldt mobiltelefoner med fargeskjerm også. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 *Pirke**Pirke* Og til alle som sier Ipod og IPhone osv.: iPod, iPhone, osv. En annen ting, Jeg syns at den versjonen som kom før iPod Photo (...) iPod Photo (...) Pirke tilbake: iPod photo (liten p)... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Kan jeg få bilde posta av de ulike versjonene? Lenke til kommentar
Indiana Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) 1. generasjons iPod hadde mekanisk navigeringshjul. Mener den utelukkende var tilgjengelig i 5GB-versjon, og naturligvis bare for Mac. Lansert oktober 2001. 2. generasjon var så å si helt lik, men nå med touch-hjul (ikke bevegelig), og deksel til FireWire-porten bl.a. Lansert juli 2002. 3. generasjon var den med fire touch-knapper (rødt bakgrunnslys til disse) over et touch-navigeringshjul. April 2003. Elendig batterikapasitet ift. 2. generasjon...! Har en slik. 8 timer i starten, nå litt over 6 timer. Taper seg raskere enn batteriet i forrige utgave. 4. generasjon er den nye med klikkehjul, som på iPod mini. Skal vi kalle iPod Photo generasjon 5 da, mon tro? http://www.ipodlounge.com/articles_more.php?id=4280_0_8_0_C Endret 10. januar 2005 av Indiana Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Ah sånn første var. Trodde 2g var 1g. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 har selv en iPod G1 10GB så den finnes i 10Gb, bare så dere vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå